Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1949 ggr
[Hallons]
7

(S) namnskyltar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Nu tillverkar jag mina sista skyltar i lera för terminen. Jag behöver tid för annat och leran kostar mycket. Men jag har lera kvar, som jag gärna ser att jag blir av med. Så vill du köpa en, eller flera namnskyltar till dig, din uppfödning eller dina kaniner så hör av dig. Varje skylt är gjord förhand av mig, materialet är fimolera, som både tål vatten, värme och kyla bra! Varje namnskylt beställs till mig och du lägger upp en skiss, sedan väljer du vilka färger och storlek och efter det tillverkar jag. Varje skylt kostar olika, beroende på färg och form. Du kan även beställa fler än en skylt. Du får 1 namnskylt från 30kr. (Beroende på antal,s storlek och färg varierar priset) Kom och hämta på plats i Skåne eller så skickar jag via posten. Du betalar då frakten. Hör av dig snabbt om detta är något som önskas! :) frågor kan tas i denna tråd

[Hallons]
4

Exempel:

[Hallons]
5

Exempel:

[Hallons]
3

Färger i lera: vit, blå, svart, brun, gul lite grön.

[Hallons]
0

Puttar

[Hallons]
0

Nu avlutar jag snart leran för terminen. Det går bra att ta beställningar, men skynda er :)

[Hallons]
0

Lera kvar! Går att beställa! :)

[Hallons]
1

Vill också tillägga att man kan få kaniner i lera, och halsband med en morot, matskål eller ex kanin. Pris för en skulptur: 45kr +frakt Pris för ett halsband (REA) (ord pris: 55kr) nu: 40kr +frakt!

[Hallons]
0

Putt