Fixar din hemsida
Jag designar efter hur du vill ha det eller så får jag det helt i mina egna händer. Har erfarenhet av Weebly, men andra hemsids-portaler funkar också. Du kan välja mellan dessa alternativ, så kallat paket:
Paket 1: Jag fixar till headern efter vad som önskas och fixar färger som på text ex. 20kr
Paket 2: Ett nytt utseende, ny header, nya färger, fixat med text och lägger till/tar bort bilder. 30kr
Paket 3: Gör om hemsidan helt på egen hand eller vad som önskas. Ny design, nya bilder, förbättrar bilder, ny header, lägger till/ tar bort text, nya färger. Det blir en helt ny hemsida. Text/information på hemsidan kommer innehålla den samma, om ändringar inte önskas. 40kr
Du betalar genom att föra över pengar på mitt konto eller om något annat sätt funkar bättre för dig. Betalningen sker efter att jag är klar och du har blivit nöjd. Självklart fortsätter jag med din hemsida tills du blivit nöjd. Kontakta mig via pm eller i denna tråd.
Jag är intresserad av hjälp i vår! :) Är riktigt kass på att fixa hemsidor och min hemsida är väl inte den roligaste ;)!
#2 Nejdå 😉 Vill ha det billigt så att alla har möjlighet att fixa sin hemsida. Har inga bilder tyvärr, bara länkar ovan
#1 Hör av dig i pm. Har du weebly eller någon annan?
Om ni är intresserade. Hör av er i pm tack ❤️
Putt
#1 hör gärna av dig om du är intresserad!
Har du ingen hemsida? Vill du ha en? Jag gör en hemsida åt dig, DU bestämmer design, färg, bilder, info, text mm. Nu kostar det bara 45kr!!
Nu kommer jag säkert låta elak(igen?😂), men vem skulle betala någon annan för att fixa en hemsida på Weebly?😕
Hade det handlat om koder och liknande hade jag förstått ifall man bett om hjälp, sånt e inte lätt. Men Weebly?
Det e ju bara att klicka & dra med musen…🤦♂️
Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU
#10 du kanske inte tycker att det är värt att betala för det. Men vissa kanske kan tänka sig att betala en tjuga för att någon sitter och planerar och matchar färger, fixar headern, och lägger ihop.
Kan man inte och vill ha en professionell hemsida så kan det vara värt en billig peng
Dessutom vinner både köpare och säljare på det
Köparen får mer besökare, man känner sig mer bekväm i att navigera och det kostade en billig peng om man inte kan göra det själv
Säljaren vinner en liten peng på det medan hon också lär sig mer och mer om att designa osv
Bra att någon designar för en billig peng!🥳
//Joanna
#10 Det finns människor som kanske inte har det lika lätt som du och som kanske inte tycker att det är så lätt. Om du läser de tidigare kommentarerna så får du bevis på att det faktiskt finns folk som tacksamt tar emot hjälp. :-)
Hälsningar,
Ninni :-)
Ja som jag.. Känner mig rätt dum eftersom det tog typ 1 timme för mig för att sitt och klödda ihop en hemsida som inte heller blev särskilt bra… :/ Hade gärna gjort detta men måste spara då jag ska till Ullared snart :)
För evigt med Gaia
#14 förstår det 😉
Kan du göra ett tema helt från grunden i wordpress? Jag har egen wordpress å är urless på alla teman ska ha så många överflödiga funtioner som drar ner sidladdningen osv.
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
#10 Ja, jag tycker du låter elak som klankar ner på hennes ide'.
Det är billigt och det står även att hon kan fixa andra sidor… Om du kan sådant, kul för dig! Men andra kan tycka det är svårt😎
#16 kan nog gå :) #17 just det ;)
Putt