Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 282 ggr
[Lollo 97]
1

Kaniner ålder/antal

Hej, hur många kaniner har ni? Jag har 4 stycken men haft 7. 3 har tyvärr avlidit :(. En blir 6 år den 19 augusti 2014. Mina andra 3 blir 3 år i augusti nån gång. Kunde inte riktigt tids bestämma dom eftersom de var ungar och jag visste inte när dom hade föds. Men i alla fall. Jag har haft kaniner i 6 år och kan en hel del. Men jag är inte så bra på färger. Så om jag skulle få lite hjälp med att färg bestämma dom så skulle jag bli väldigt glad.  Men jag ska försöka fixa lite bra bilder på dem så det kommer ett nytt inlägg lite längre fram. Men skriv gärna i kommentaren om ni skulle vilja hjälpa mig. Så kan jag skicka ett meddelande när jag fixat bilder.

Peak303
1

Vi hjälper dig gärna med att säga vilka färger dina kaniner har. Finnas annars www.kaninfarg.se om du vill prova själv att lista ut vilka färger dem har. Vissa är svårare att se som nybörjare och andra inte. 🙂

Här hemma bor det just nu 5st kaniner ^^

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Evelina!
0

Här bor i skrivande stund fyra kaniner. Hoppkorsning, hona, 11 månader. Hoppkorsning, hona, snart 6 månader. Hoppkorsning, hane, fyller 3 år i juli. Liten rex, hane, 11 månader.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Fridaaaa
0

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.