(S) Dvärgvädurar m.m
Pga att jag studerar hemifrån och enbart har möjlighet att vara hos kaninerna på helgerna har jag beslutat för att sälja mina sista kaniner samt en del tillbehör.
Kaninerna som säljs är en zobelsiames brun wienertecknad vö hane och en zobel/svart japantecknad hane. Båda är födda 11 juni 2013 och har satinpäls. Dom är väldigt charmiga och sociala.
Pris: 200kr styck.
Jag säljer även en hemmabyggd utebur som både är rejäl och bra. Höjd: ca 60cm, längd: 220cm, bredd: 70cm. Går både att ha som en bur men även dela den på mitten med hjälp av en planka som passar perfekt. I högra hörnet finns ett litet kryp in, det är dock ej isolerat.
Pris: 800kr
Fyra selar säljs dessutom. Två bogselar med härliga mönster och två vanliga med knäppen. Alla passar kaniner i dvärgvädurs storlek.
Pris: 50kr styck. Kan skickas på posten mot betalning av frakten.
Eller 1000kr för allt.
Jag finns i Ålem, 4 mil norr om Kalmar.
Intresserad av prickiga bogselen! Mått? :)
#6 - Kan inte måtten i huvudet, men är storlek M. Har du en lejonhuvad kanin, dvärgvädur eller någon annan liknande ras i storlek garanterar jag att den passar :)
Pga att dom måste bort snarast får du ALLT för 400kr. Två kaniner på lite mer än ett halv år, foder, selar samt en stor och bra bur.
Putt. 400 för ALLT.
Bor dem tillsammans? Två hankaniner?
Aktiv på kanin.ifokus.se
Fina killar! Är det selarna, kaninerna och buren för 400:-?
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Vad kostar selen? :) Kan du räkna ut frakt osv?
#10 - Nej. Det är en skiljevägg i buren.
#11 - Ja, pga att det är rätt akut.
#12 - Har tänkt att sälja allt för 400kr, ink selarna. Så säljer inget separat längre tyvärr.
Hade gärna köpt om du inte har möjlighet att köra det till ett lite närmare ställe…
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#14 - Vart bor du då? Kan säkert köra en bit,
#15 Falköing, Västra götaland, Det blir nog en liten saftig bit :/
#16 - Kan köra till Gamleby, 2 mil från Västervik, nästa helg.