(S) namnskyltar
Hejsan! Nu ska jag äntligen starta en hemsida där jag säljer namnskyltar i Fimo lera! Priserna varierar- beroende på storlek och frakt och om man vill ha små "diamanter" ;) Lägsta pris är 45kr , då får man med 2 st små "diamanter" (har lite stärre också;)) och så är frakten med räknad på Max 12kr, behövs den skickas längre så blir priset lite dyrare ;) Man kan också fråga efter ett "grönt" kuvert för att undvika postens slarv, och då betalar man bara lite extra för det Vill man så limar jag fast en liten ståltråds bit på baksidan så att man kan hänga den :) Bilder på såna jag redan gjort kommer strax ; ) (Om ni är rädda att namnskyltarna inte går att ha ute?, lugn, fimo lera tåler värme och vatten mkt bra ;) och om ni ska ha dem ute så 'målar' jag också på ett särskilt lack som gör skylten glansig och så att den tåler lite extra ;))
För evigt med Gaia
#0 #1 #2 : Fina! Tar emot beställning med önskat namn osv? :)
Vänliga hälsningar Ellen 

Tack! :) japp, man får bestämma form och färg (utav de jag har) :)
För evigt med Gaia
Dem är verkligen jättesöta, säg till när hemsidan är uppe :=
Pretty wise //
#6 Det ska jag ^^
För evigt med Gaia
Hej! Jag har problem med att få upp sidan men förhoppningsvis kommer den upp i kväll, vill ni beställa skyltar så passa på nu! :) Imorgon åker jag iväg och är borta en vecka, så beställer man idag så gör jag dem men imorgon så får man vänta i en vecka sen ;) Skicka ett pm och berätta om vad ni vill ha och hur ni vill ha det! ;)
För evigt med Gaia
Hemsidan uppe! www.djurtok.weebly.com
För evigt med Gaia
Putt
För evigt med Gaia
Putt, idag åker jag hem :)
För evigt med Gaia