Bilder på Hugo :)
Nu har jag fotat Hugo en hel del, så jag tänkte lägga upp "lite" bilder här nu, för den som vill se :) Han verkar trivas jättebra, han äter massor, skuttar som en tok o kelar när han är i famnen. Igår rullade han faktiskt runt i rin bur till o med ^^ Verkar inte alls lida av miljö-ombytet :)
Iaf, här kommer lite bilder :) Kommentera inte förrän alla bilder är utlagda!
I buren :)

Söting! :D
Han är verkligen underbart söt! :)
- Mvh Emma

Guuud jag kommer och kidnappar han <3<3<3

vikken fin färg han har, söt också. fina bilder :)
de sista bilden var speciellt fina :D men jättesöt han är lilla Hugo <3
uh han kan ju verkligen posa ;P riktig liten fotomodell!
Ja, visst kan han posa ;) Tack för alla fina ord :) Han ligger nu o sover under soffan, vilket har blivit hans favoritställe att sova på ^^
Ååh så söööt! :D
Får jag fråga hur du gjorde när du fotade mot den svarta bakgrunden? Har du en egen fotostudio eller använde du bara nått svart lakan typ? ^^

Urcharmig! <333
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#14, egen fotostudio, nej herregud =) Är ingen fotofantast, kör bara med min lilla kompakta digitalkamera lite sådär ;) Så jag hängde bara upp ett svart lakan o över en stol :) Man tager vad man haver =)

Vilken sötnos! :)

Tycker det ser väldigt proffesionellt ut iallafall! :D passar jättebra med svart bakgrund :)
Åh han e land de finaste kaninerna jag sett! Älskar färgen och öronen och pälsen och ja helt perfekt <3
#18, tack så mkt :) Jo, jag valde mellan svart eller vit bakrund, så svart blev ju helt klart mkt bättre :)
#19, oj, tack så mkt :) Om nu jag kan säga det, det är ju inte jag som får komplimangerna ;D Ska framföra det till honom iaf ;P
Han är såå fin<3 Var tvungen att titta på honom igen ^^
- Mvh Emma

Vad sööt:)
Har du fler bilder ? (a)
- Mvh Emma
Japp det har jag :) Han har idag bott hos mig i en vecka, o vi har lärt känna varann riktigt bra på den korta tiden :) Han är absolut inte rädd för mig, o ligger gärna o myser i mitt knä, medan han slicker mig på armen ^^ Sen är han en riktig rallykanin vissa stunder också =)
Igår var han ute i rasthage för första gången här :) Har lite bilder ifrån det :)
Åhh vad söt :D
- Mvh Emma
Älskar hans stora öron<3
- Mvh Emma
Vad söt han är! <3
jäättesöt!! :D <3