Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 651 ggr
simsemily
0

Trixie utomhusbur?

SmillaM
1

Okej, men om du frågar mig är det för dyrt för en sån där bur. Tips: på tradera finns det betydligt billigare burar, som är mycket större. Dock behövs det lacka. Har själv precis beställt hem, det ska monteras upp idag! http://www.tradera.com/item/301774/203032003/kaninbur-kanin-bur-marsvin-i-tra-xxl-fri-frakt-

Aktiv på kanin.ifokus.se

simsemily
0

#1 Ja. jag tyckte att den verkade väldigt dyr🙂 

Oj den buren var väldigt stor!

SmillaM
0

#2 om du har plats där hemma så tycker jag att det är ett bättre val!

Aktiv på kanin.ifokus.se

SmillaM
1

Om du väldigt gärna vill ha en sådan med två våningar, kolla på blocket så hittar du säkert nått billigare ;)

Aktiv på kanin.ifokus.se

Fridaaaa
1

Trixie är inget bra märke tyvärr. Rekommenderar inte att köpa det.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ninwe
1

#1 Tyvärr så är inte den godkänd på höjden. Den är bara 84cm hög, vilket omöjligt kan vara 50cm per våning.. :-)

Hälsningar,
Ninni :-)

RebeccaG
2

Den buren är rent skräp: 

1. För låg i höjden. 
2. Dålig kvalité
3. På tok för liten för en kanin, än mindre 2(oavsett storlek på kaninerna)

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Zabbio
0

#1 och bara 42cm djup… den ser stor ut på bilden men tyvärr tror jag inte att den är så stor :/ _______ Har ni kollat höns/kaninburen på granngården? Dyrare men….

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Facie
0

Vad är det för regler för höjd på en bur? Är det olika för ute och inneburar? :)

Pretty wise //

Fridaaaa
0

#9 Samma regler för inne och uteburar. För kaniner under 3 kg måste man ha minst 50 cm höjd och minst 50 cm bredd.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

sara8282
0

För låg, ja.

Nellsan00
0

Köp en bur på tyska eBay istället, mycket billigare. Kolla bara så det är lagliga mått för sverige och så att det är eBay garanti på den🙂

Bara ett tips🙂

Ett till tips? kolla så det inte är aktion på den för ifall det är det så kommer du antagligen inte få den😐

Skit i andras åsikter, kör på vad du själv tycker