Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 484 ggr
myriis
0

Skratt

Just nu mår jag verkligen så *pip* dåligt. Kan någon muntra upp mig med lite roliga historier eller ngt?

ciss
0

Får man fråga vad som har hänt? Hehe, jag kan massa roliga historier som JAG tycker är roliga, men det tycker typ ingen annan. :)

- - - -

Mannen hade varit hos doktorn dagen tidigare också för att han hade ont i halsen. Doktorn hade tagit några prover och bett honom komma tillbaka dagen efter. Nästa dag kom mannen tillbaka och doktorn lyssnade på hans hostningar.

- Du hostar mycket bättre idag, sa doktorn.
- Det är väl inte så konstigt, jag har ju tränat hela natten, sa patienten.

- - - -

- Haltar du alltid? frågade doktorn.
- Bara när jag går, svarade patienten.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Taci
0

Den här brukar ingen tycka e rolig heller men aja .. ;P

Det var två loppor som var på cirkus, men de bestämde sig sedan för att dra sig hemåt. Då frågar den ena loppan den andre:

- Ska vi gå eller ta tax hem? 

HAHAHA xD .. Sen kan jag bara massa fräckisar, som jag inte tänker dra här ^^

myriis
0

#1: Har ingen lust att dra upp allting på ett öppet forum dock..

Roliga historier .. =)

Mysofi
0
ciss
0

#3: Okej, fattar ^^

#2: HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH XD

www.frihetenskaniner.se

KvirrZ
0

Haha xP

- Mvh Emma

Noa-Nisse
0

det vare n gång en lite äldre dam som hade det så fattigt och hon tyckte så synd om sig själv. så en dag bestämmde hon sig för att skjuta sig själv i hjärtat med en pistol. men hon visste inte var hjärtat satt.. så hon tänkte att docktorer vet säkert var hjärtat sitter. så hon ringde en dockter och frågade var hjärtat sitter.. hon fick till svar att hjärtat sitter nedanför bröstet till vänster.

nästa dag stod det i tidningen att en kvinna sköt sig själv i känet.. ^^ hahahahhaha

Medarbetare på Hundar.ifokus

Ciindra
0

HAHA ;)

CarrowBlendberg
0

haha xD

MarHai
0

#7 HAHA, det tog ett par sekunder innan jag fattade XD

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Frida-L
0

#7 Haha, fattade inte först, men det tog inte lång tid innan jag gjorde det :P xD

Noa-Nisse
0

hahahahaha

Medarbetare på Hundar.ifokus

Frida-L
0

Om man ska skriva denna mening på svenska och engelska då?:

Det är inte farten som dödar, det är smällen!

It's not the fart that kills you, it's the smell^^

Asg xD

ciss
0

#13: Har hört den också, den är så SJUUUUUKT rolig! XD

www.frihetenskaniner.se

[Niike]
0

#13 Har också hört den xD LOL!;P

Tina-A
0

Det var en gång en kanin som klättrade upp för ett träd. Efter flera timmars klättring nådde han toppen. Då kastade han sej ut och flaxade med öronen för att slutligen kraschlanda på marken. Men den lille gav inte upp, utan klättrade upp igen och kastade sej ut och kraschlandade. I ett träd brevid satt två fåglar och tittade på den lilles misslyckanden. Till slut sa den ena:
-Älskling, är det inte bäst att vi talar om för honom att han är adopterad?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Teea_
0

HAHAHAHAHAHA!!!!!! fattade efter typ 10 minuter!!

Tina-A
0

- Jag har hittat hästskor idag vet du vad det betyder?
- Ja, svarar Karin. Någonstans springer en häst barfota.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Frida-L
0

^^

Kristiansson
0

EN myggbebis skulle ta sin första flygtur, när han kpm tillbaka sa mamman: "Hur gick det nu då?" SÅ svarade han "Jorå det gick jättebra =D   Alla klappade händerna"    

------------------

Fröken frågade Olle "Hur många syskon har du?" Olle svarade "tio stycken" Fröken: "Oj är inte det dyrt?" Olle: "Nädå mamma och pappa gör dem alldeles själva"

x'D

amand
0

putt xD

KvirrZ
0

#16 Haha xD

- Mvh Emma

KvirrZ
0

#20 Hahaha xD

- Mvh Emma

Eazyy
0

En dag kom en kanin in i ett konditori och frågade:har ni en tårta med senap på?,Nej sa de som jobbade där.

Nästa morgon kom kaninen in igen och frågade:Har ni en tårta med senap på?,Nej sa de som jobbade där

också hände samma sak nästa morgon…,när kaninen hade gått så bestämde de sig för att göra en tårta med senap på så kaninen blev glad.

Nästa morgon kom kaninen in igen och frågade:Har ni en tårta med senap på?,Ja sa de som jobbade där.                               

Fy vad äckligt sa kaninen och gick x''D

annaforsgren
0

det var en gång en kung som kröp in i en ugn, och sen så kröp han ut och så var den roliga sagan slut!

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

annaforsgren
0

#24 haha, den var bra

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Jennie104
0

En man och hans papegoja åkte båt då gasade mannen på allt han kunde och sa sedan: det går i 90 knop då härmade papegojan mannen och sa: de går i 90 knop de går i 90 knop sen krockade mannen då sa han: De var en väldig smäll då härmade papegojan: de var en vädlig smäll de var en väldig smäll sen började båten läcka då sa mannen: hämta pumpen kärringen läcker då härmade papegojan Hämta pumpen kärringen läcker hämta pumpen kärringen läcker! sen skulle de på en gudstjänst och prästen pratade väldigt snabbt då sa papegojan: De går i 90 knop de går i 90 knop då blev prästen rasande och gick fram till papegojan och slog honom då sa papegojan de var en väldig smäll de var en väldig smäll  en tant som satt framför dom tyckte detta var så roligt så hon skrattade så hon kissa på sej då sa papegojan: Hämta pumpen kärringen läcker , hämta pumpen kärringen läcker

Jennie104
0

Två älgar var ute och flög då sa den ena: Du har en bulle i örat va? du har en bulle i örat! Va? Jag hör inte för jag har en bulle i örat

Gammal men ändå xD