Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 302 ggr
Ellen95
0

Jipppi!!!!!:D

Imorrn är kaninträffen i skellefteå längtar så HIMLA mycket!! jag ska fota jätte mkt!!:)

Lizzan
0

Hoppas jag hinner komma, allting krockar….:/

SofiaGenne
0

Haha ha så kul =D

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

mimmi.k
0

Ni får ha det så roligt! :)

KvirrZ
0

Ha det så skoj! :)

- Mvh Emma

Ellen95
0

#1 hoppas du kan komma!:) Ska bli jätte kul tt träffa alla!:D

Denna kommentar har tagits bort.
ciss
0

Jag kommer ;D

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Ellen95
0

Jag med<3 Ska ta med två kompisar som tar med sih sina kaniner (djur_lover & Sputtnick_Plexus!:)

Sotis
0

Ska bli jätte kuul:)

Tina-A
0

Ni kommer nog ha superskoj. Det är jättekul att få se ansiktena bakom användernamnen ;)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

malinroth
0

Jag kommer om det inte är alltför dåligt väder. De lovar ju regn och det känns lite jobbigt att åka 14mil enkel väg om det är pissväder..:/ Så länge som man har sett framemot det så känns det himla tråkigt om man inte far…

malinroth
0

nu är det bara 12h kvar :P

åker om 9h om det blir av :)

ciss
0

#12: Hellåj Malin, är du också vaken ? ;D

www.frihetenskaniner.se

KajsaM
0

Hoppas ni får det toppen, och GLÖM inte kameran :D :)

ciss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har jag ritat Malinroth, Lilo, Hubert & Lill_jarven påväg till Skellefteåträffen. Är ni inte impade av mina snygga photoshopkunskaper? Huh, vidrigt ful teckning men roligt var det :)

Visste inte riktigt hur Lilljarven såg ut i hår & ansikte, men hoppas att det där blev rätt. Snyyyyggt ;D

www.frihetenskaniner.se

Julliz
0

hehe x)

Ellen95
0

Det är ju jätte dåligt väder idag:( Men det kan ju ändras.

lill-jarven
0

#15 HAHAHAHAHAA!! Snyggt ciss! Blev på pricken likt! xD Fast lite taskigt att stoppa mig i baksätet.. är ju jag som kör ;P

Ellen95
0

#18 tror du att vi kan ha den idag?? Vädret kan ju ändras? Men vad tycker ni andra?

lill-jarven
0

Det är iaf 95% säkert att jag och malinroth INTE kommer.. jag har ingen lust att köra bil 2 timmar i spöregn.. usch. Och malinroths hund har fått våtexem och måste ha krage på sig.. stackars Nelly har panik så inte vill vi lämna henne..

Ellen95
0

#20 Okej.

Varför måste det vara sånt hära dåligt väder just när det ska vara en träff??Skrikandes

malinroth
0

jag e nog helt säkert på att jag tanar hemma. Främst för att ja omöjligt kan lämna nelly ensam och sen tror jag inte att det är så kul att vara i gräset och allt är blött osv även o det skulle sluta regna vilket verkar rätt otäkbart här iaf…trist

malinroth
0

#15 Hett föressten ciss! ;)

Ellen95
0

#22 Bor du i Umeå?

lill-jarven
0

Jäpp vi bor i Umeå

Ellen95
0

#25 okej..

Men vi kanske måset flytta den??:(Gråter

Ellen95
0

Men asså vi måste ju bestämma om den inte blir eller om den blir? Men asså det SPÖREGNAR NU! Det går nog inte att ha den. Men kan vi inte ha den nästa lördag? om det går frö all och om vändret är bra?

sputtnick_plexus
0

Jag kommer :D

Ellen95
0

#28 sak du komma i SPÖREGN jag toror inte att vi kommer at ha den:(Gråter

malinroth
0

Nästa helg är det hoppning och utställning här i umeå…jag och malin ska nog dit. Och ciss också tro jag…men ngör ju som ni vil :)

Ellen95
0

Vi kan ju vänta och se. När klockan är tolv då kanske det har slutat regna och blivit sol.

lill-jarven
0

Gör så, de som vill komma då kan ju göra det helt enkelt. Ni får ha det så kul om det blir av :)

Ellen95
0

Men vem vil komma om det slutar regna och bli sol?

Lista!

Ellen_95 Lillan

Sotis Millan

Sputtnick_plexus plexus

Djur_lover mia och stampe

Nån mer?