Vilken färg?
Vilken färg? har denna kanin? tycker den är så söt ^^ Är det viltgul? nej det kan det väl inte vara..? kanske viltbrun.. finns viltbrun? vill gärna ha svar :)

Har ingen aning men puttar upp tråden!

*putt*

Ser allt ut som en viltgul.
tycker den ser ut att vara mycket brunare för att vara det :P men det kanske vinterpälsen eller något sånt.. :P
Skulle gissa på Isabella, eller madagaskar otter
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
jag tycker inte det ser ut som isabella… isånafall väldigt röd isabella.. men madagaskar otter har jag aldrig sett.. hur ser den färgen ut? :)
Ingen aning.. putt :)
Ja jag tycker också den e röd för att vara isabella, men den har en slöja som påminner om en isabellas (ansiktet).
Madagaskar otter, ser ut som den på bilden jag skickar med. Madagaskar färg, ingen slöja direkt och ljusa ögonringar…
Ett nytt förslag är: Beige

ser nästan ut som bara madagaskar då :P Men den kaninen på min bild hade inga gråa partier som det finns på madagaskar..
Beige..? det visste jag inte att den färgen fanns..? :P hur ser den ut då? :)
Det finns väl ljus madagaskar samt mörk madaskar, den kan väl vara ngt av det ljusmadagskar/beige?
#9 madagaskar otter kan se ut som de saknar de grå partierna "slöja"
Som ovan här säger kan det variera väldigt, vissa har en riktigt tydlig slöja, andra inte.
ok, ja då kanske det är det :P har tyvärr inga bättre bilder på den kaninen.. ^^ men hur ser beige ut? :)
madagaskar otter satsar jag på
finns inte beige bara på beige?
#14 Har sett det ngn g¨ng på en dvv, men visst det är inte så vanligt
ok ^^ då kanske det är madagaskar otter, den var iaf otroligt söt.. aldrig sett en sån fin färg tror jag.. :)

söt:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Det är fin färg :9
japp :)
Har du bättre bild?
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
nej tyvärr, ingen bättre bild.

Min kanin är guldbrun vit och svart det är en hona x]]
(Ingen bild)