Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 373 ggr
Ellen95
0

Vad tycker du?

Hur många gånger tycker du att man ska hoppa på en vecka? Sätt gärna in en bild på när din/dina kaniner hoppar:)

SofiaGenne
0

2-3 :P Jag hoppar för det mesta aldrig, men ibland kan det hända ;) Har mer "utställningskaniner" än hopp =)

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Tina-A
0

Jag hoppar inte med mina kaniner men 2-3 gånger i veckan tycker jag låter lagom :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ikkiz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppar ungefär varje eller varannan dag. Tiffy ska bli hoppkanin.

ciss
0

#3: Är det inte lite mycket att hoppa varje/varannan dag? Kaninen kanske tröttnar, även om den ska bli en hoppkanin?

Hoppar 2 ggr i veckan med Engla.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Martina-b
0

det är lite olika men minst en gång i veckan men det är ju inte bra att hoppa för mycket för de kán ju tröttna

annaforsgren
0

2 gånger i veckan^^

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Tisdus
0

1 gång i veckan när kaninen fått in hoppningen i sig. :)

Miamaj
0

jag hoppatr precis som #3, ca. varje dag, men han får vilodagar också ;)

Majsbecka
0

Hoppar när vi får lust :) Inte mer än 2-3 gånger i veckan. Har haft typ en paus nu, för jag tror hon blev rädd för ett hinder. Men vi testade igår och när hon fick "Vilopaus" Så sprang hon tillbaka till start själv och hoppade banan helt på egen hand :D

Linus_sotis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag hoppar 1-2 ggr i veckan oftast 1 gång.

Miamaj
0

Jag hoppar 5 dagar, så får han 2vilodagar, ibland hoppar jag bara 3 eller 4, det varierar :D

pandabjorn
0

hoppar 2ggr i veckan ….bara för att dom inte ska tröttna=)

kanini
0

Jag brukar hoppa ca.3 gånger i veckan :)

jees94
0

ca 3 ggr

myriis
0

Jag hoppar en gång i veckan med mina kaniner, fast när dem tävlar är det uppehåll. Tycker det är rätt onödigt att hoppa typ varje dag eller fler än två ggr i veckan med en kanin som hoppar bra. Jag skulle inte vilja riskera att den tröttnade.

Jojsan
0

hittills inte så ofta.. typ 1 gång i veckan. men ska börja hoppa 2-3 gånger i veckan.

twinnie
0

Just nu lite då och då. Försöker få Myran att gå över en bom på golvet än så länge :P

BuNNaj
0

#3 och #8

Man ska INTE hoppa med kaninen så ofta! För det första är det inte bra för kaninerna och för det andra så tröttnar dom jätte lätt när man hoppar så ofta!

Theresze
0

3 dagar innan tävling, och när jag känner för dt.

annaforsgren
0

jag hoppar ungefär 2 gånger i veckan

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus