Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 2445 ggr
JonteKanin
0

Kaninburs bilder

Lägg ut en/flera bilder på era kaninburar och inredningen!

ninen DH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alfons och millas fina bur! :D

Moppie
0

#1 Förstår inte bilden ;)

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

ninen DH
0

Laban och Nellies nybyggda (ej klar på bilden)

JonteKanin
0

#3 Vilken häftig bur. Vilka mått är det?

ninen DH
0

#2 förstår? #4 120x60

JonteKanin
0

Ok! #5

Moppie
0

#5 Är det en Hage eller ? Beskriv gärna *Nyfiken

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

ninen DH
0

#7 jaha, nej det är 2 innbyggda burar, kan kanske ta kort idag på innsidan ;)

Moppie
0

Haha, Ja ser ut som en vägg/Plank med prydnad på tycker jag ;)

barakaniner
0

Putt

sarakaka
0

Bur från grizzlyzoo för 889 kr. Mått ca 150 x 80 x 80 eller något sånt. Bottenmaterial badrumsmatta från Ikea för 69 kr, en hörnhylla, en lång hylla, en hatthylla för 39 kr från Ikea, toalåda för 49 på biltema med spån, höhäck (eg plastpåsebehållare) från Ikea för typ 19 kr. :) och en rosa myspuff.

ljungensjenka
0

Jenkas bur :) tror att den är 120x68x60 men inte helt säker, sen en vanliga toa, hus, grenar, vattenflaska, matskål, höhäck & höboll ;)

Ninwe
0

#11 Väldigt snyggt! 😉

Hälsningar,
Ninni :-)

sarakaka
0

#13 tack så mycket! Kan ta bild i bättre ljus och ladda upp sen :)

dragonstar
0

Vill gärna se mer innomhusburar =) Detta med filtar istället för bottenströ. Hur är det att rengöra? Hur ofta tvättas de?

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

alvis112
0

#15 Jag använder filt och tycker det är jättesmidigt :) Om det råkar bli någon fläck brukar jag använda en blandning mellan vatten och vitvinsvinäger och så försvinner fläcken. Jag tvättar filten ca. 1-2 gånger i månaden.

Lexie82
0

Inte så himla spännande bur eftersom han mest springer löst i lägenheten ändå. Halm som bottenmaterial, toa med kutterspån. Hus, höhäck, matskål och en vattenautomat för katter. Han föredrar att dricka vatten ur skål hellre än flaska, så en vattenautomat blev enklaste lösningen.

Jag har försökt med massor av olika leksaker för kaniner åt honom, men de två han föredrar är en kattleksak (en rund "bur" med en bjällra i) och ett litet runt plastlock från en burk. Plastlocket tycker han att det är jättekul när man håller fram åt honom så att han får ta tag i det och kasta iväg det.

ninen DH
0

#9 Här ser man ;)

ninen DH
0

Ännu en uppdaterad bild då nellie bor på golvet