Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 2854 ggr
fuzzie
0

(S) Stor innebur :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag säljer nu min väääldigt stora innebur på 150x79 cm. Skrattar 

Den är fortfarande väldigt fräsch, ingen rost på gallret eller så. Och jag slänger även med en hörntoa och en höhäck. + att det finns en ramp, men den är dock inte med på bilden. Den är grå och jag tror att den är från Ferplast. Glad 

Eftersom buren är så extremt stor och väldigt fräsch så skulle jag vilja ha 1500 kr för den. + då att tillbehören ovan följer med också. Jag skulle behöva bli av med den så snabbt som möjligt pågrund av flytt. Så om någon är intresserad så är det bara att skicka PM! 

Den finns i Falun i Dalarna. Glad

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

fuzzie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på både bur, hörntoa och höhäck. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning

Delilah81
1

Vad kostar en sån bur ny?   

Undrar inte för egen del, utan har en bekant här som ev ska köpa en av våra kaniner, och behöver innebur.   De bor i Dalarna.

Evelina!
4

#2 Jag köpte mina för 889 kr styck på Grizzly Zoo. Vet att Teddytassen.se har för 950. Tycker personligen att 1500 är ett klart överpris, men det är min högst personliga åsikt.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

fuzzie
1

#2 & #3 Jag har bara gått efter vad burarna kostar i butik och därefter bedömt vad min borde vara värd. Och bland annat granngården tar 1200 kr för en 110 bur. Och på arken finns det en på 118 som även den ligger på över en 1000 lapp.

Och eftersom att min är så fruktansvärt fräsch fortfarande och tillbehören ingår så satte jag de priset i annonsen. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning

[Lallie]
2

#3 Teddytassen har även en 160cm bur för 1350 och en 150 för 950 (som du sa) och en 140 för 1050.-

fuzzie
1

Ok, om ni ändå inte vill ha den så behöver ni inte gå in och "gnälla". Skriv då hellre vad ni är beredd att ge för den isåfall. Och det bästa är att ta det på ett PM. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning

Delilah81
2

Ja, jag tänkte skicka med min bur på 120 cm, som jag köpte ny för 550 kr  inkl höhäck.   Därav jag undrar vad en 150 cm kostade ny.. Hade ju hellre sett att de köpte en större bur,  men om en begagnad kostar 1500 kr, så är det nog rätt kört…

fuzzie
0

Buren + tillbehör sänkt till 1200 kr. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning