Vit frasse hane
Är så himla glad just nu!!!! Har tingat en vit frasse hane som föds till våren!:') Kom med NAMNFÖRSLAG så blir jag glad! Och ni som har frassar, kan inte ni skriva lite om just deras personlighet?:) Och om de bor inne elr ute osv…:)
Va roligt Linnea :D
Namnförslag:
White King ´King´
Big Boss ´Bossy´
Boy
Caspian
Zackarias/Zack
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#1 är hur glad som helst!:D Jättefina namn!:D
#2 Lycka till med nya killen sen då :)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Har du tingat en kanin som inte ens är född? :-)
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
#4 Jepp:)
vad kul :) hoppas det kommer en hane då ^^ ska du ta en hona annars eller vänta in ny kull?
Då väntar jag nog in en ny kull, men de kommer komma ganska nära varandra så det blir inte så jättelång väntetid!:)
Vad är det för vit färg? Vit blåögd, vit rödögd?
Jag har faktiskt aldrig sett en helt vit frasse nu när jag tänker efter!
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
#8 vit blåögd är han! Villawides har börjat få fram de!:) Köpte en liten madgaskar tjej där men hon gick tyvärr bort:( Men de har så trevliga kaniner så det känns bra att få ta en till därifrån!:D
#9 Jag ser verkligen fram emot att få se bilder på den!
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Fler namnförslag:
Snow drop
Snömannen
Eddie , Elliot !
Uppdatering! Han kommer förhoppningsvis hem till oss i maj, då är han leveransklar. Mamman har börjat boa lite och de väntas komma om två veckor! Längtar!😂
Jättekul! Förstår det, de är så himla underbara!😃
Min frasse hona är som en liten hund, lär sig trick o konster o är inte så där va ska man säga, stirrig o på sin vakt hela tiden, som ja ofta upplever mindre kaniner.
Hon är stencool, springer inte iväg bara för att nån rör sig lite för fort o är modig o ska nosa på allt :)
Vill också se kort! vit blåögd är ju sån vacker färg! O på en frasse, de måste ju va magiskt :)
Namnförslag:
White Paw, Snö.
Typ dom ja kom på :P
Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman
NAMNFÖRSLAG (smeknamn): Idre, Åre och Froste