Kanin iFokus

Kanin

Etikettnamnförslag
Läst 937 ggr
Linneaklasson
0

Vit frasse hane

Är så himla glad just nu!!!! Har tingat en vit frasse hane som föds till våren!:') Kom med NAMNFÖRSLAG så blir jag glad! Och ni som har frassar, kan inte ni skriva lite om just deras personlighet?:) Och om de bor inne elr ute osv…:)

Moppie
0

Va roligt Linnea :D

Namnförslag:

White King ´King´

Big Boss ´Bossy´

Boy

Caspian

Zackarias/Zack

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Linneaklasson
0

#1 är hur glad som helst!:D Jättefina namn!:D

Moppie
1

#2 Lycka till med nya killen sen då :)

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Saaara
0

Har du tingat en kanin som inte ens är född? :-)

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

Linneaklasson
0

#4 Jepp:)

moa88
1

vad kul :) hoppas det kommer en hane då ^^ ska du ta en hona annars eller vänta in ny kull?

Linneaklasson
0

Då väntar jag nog in en ny kull, men de kommer komma ganska nära varandra så det blir inte så jättelång väntetid!:)

farvendal
0

Vad är det för vit färg? Vit blåögd, vit rödögd?

Jag har faktiskt aldrig sett en helt vit frasse nu när jag tänker efter!

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

Linneaklasson
0

#8 vit blåögd är han! Villawides har börjat få fram de!:) Köpte en liten madgaskar tjej där men hon gick tyvärr bort:( Men de har så trevliga kaniner så det känns bra att få ta en till därifrån!:D

farvendal
0

#9 Jag ser verkligen fram emot att få se bilder på den!

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

Moppie
1

Fler namnförslag:

Snow drop

Snömannen

Frosstis
0

Eddie , Elliot !

Linneaklasson
0

Uppdatering! Han kommer förhoppningsvis hem till oss i maj, då är han leveransklar. Mamman har börjat boa lite och de väntas komma om två veckor! Längtar!😂

Mickis1994
0

Vad roligt! Skulle själv vilja ha en frasse någon gång 😃

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Linneaklasson
0

Jättekul! Förstår det, de är så himla underbara!😃

Svado
1

Min frasse hona är som en liten hund, lär sig trick o konster o är inte så där va ska man säga, stirrig o på sin vakt hela tiden, som ja ofta upplever mindre kaniner.

Hon är stencool, springer inte iväg bara för att nån rör sig lite för fort o är modig o ska nosa på allt :)

Vill också se kort! vit blåögd är ju sån vacker färg! O på en frasse, de måste ju va magiskt :)

Namnförslag:

White Paw, Snö.

Typ dom ja kom på :P

Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman

Mickis1994
1

NAMNFÖRSLAG (smeknamn): Idre, Åre och Froste

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar.