Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 585 ggr
moamille
0

(K) Kaninhona

Jag söker en kaninhona till min 2 åriga dvv. Helst ska honan vara mellan 1-3 år, alltså ingen kaninunge. Jag bor i Stockholm, kan den tas till LU är det en bonus! 

Får gärna vara hopptränad, men det är inget måste. Svara i tråden, tack!

Täbyshoppkaniner
0

jag har 2 honor. Hör av dig :)

zezagena
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken ras? önskas, dvv-blandning? Har denna pigga tjej till salu- Mimie, rex-dvv (ej lagt öronen), hon är en "hoppglad" snäll o glad japantecknad gul/svart hona som blir 2 år i vår. Finns Sthlm o kan tas till LU. Ej seltränad dock.  Hör av dej vid intresse för mera info 🙂

Agda
0

Har två holländarehonor på 4 månader, en viltblå och en viltgrå (med japantecken), båda är feltecknade. Bilder och info. finns på www.nirsors.se under Aktuella kullar, tyvärr har jag inte fotat dem sedan de var ca 5 veckor😛 Kan ta nya bilder vid intresse, ska på LU.

RebeccaG
0

Jag har en snart 9 månader gammal tös som söker nytt hem :) Claire heter hon, Viltblå rödfördtärkt liten tös :) Jättetrevlig liten tjej som älskar gos, jättetrevlig att ha o göra med helt enkelt :3 Är efter utställda föräldrar och märkt m mitt uppfödarnr. Skickar med h-bevis :) har påbörjat hoppträning men har aldrig tävlat. Jag ska till LU under alla dagar och kan ta med henne ifall det är av intresse. Mer info finns på hemsidan under fliken "Till salu": http://melodyslejonochharar.weebly.com/

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

hjartelyckanskaniner
0

Har en 4årig harkorsning till salu :). Tävlat inom hoppning och är klassad lätt/msv. PMa om du är intresserad:)

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Bengan22
0

Har eventuellt 2 honor var av en av de behöver ett nytt hem. Båda är ca 1 år och den ena är en Magagaskar Otter och den andra en svart Wienertecknad. Hör av dig på PM om det verkar intressant.

Hoppetossan92
0

Jag har 2st honor :) Den översta: Lejonhuvad dvv, havana/gul japan wt oddeye 3år. (Härstammningsbevis) Den nedersta: Dvv, Blå zobel 9mån Vill du veta mer skicka PM! :)

ninen DH
1

Till alla som skrivit i tråden

Jag är kompis med personen som skrivit denhär tråden, och då hon inte är inne här regelbundet, kan jag istället meddela att hon idag hämtade en hona ( #1 ). Jag pratade med henne igår och hon sa att hon tyckte att det var jättefina kaniner alla här hade annonserat om, men bara så ni vet vad som hände😉