Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 505 ggr
ciss
0

OT: Skolfoto

När ska in ta skolfoto? Hur ska du se ut då? Tycker du att det är viktigt att se bra ut på fotot? Berätta!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Niike]
0

Jag vet inte riktigt när vi ska ta skolfoto… Typ den 3/9 eller något^^ Vet inte riktigt hur jag ska se ut .. Och jag tycker att det är ju en fördel om man ser bra ut, med tanke på hur många som ska kolla i katalogen;)

flisan93
0

Vi ska ta på måndag och vi ska både ta egna och klassfoton…!:S Jag tycker själv att det är viktigt för mig att se bra ut för att det kommer in i en skolkatalog som näsdtan alla kan se. Men annars är det ju som man själv tycker, om man vill vara snygg eller inte:P:P

Taci
0

Själv brukade jag nästan alltid skolka när det var skolfoto, hatar sånt haha ^^ O om jag väl var med så gjorde jag inte iordning mig nåt särskilt, såg ut som vanligt, tycker bara det ser larvigt ut med dom som sminkar upp sig jättemkt o har finkläder.. :P

myriis
0

Jag brukar ju se till att håret är kammat eller så (ibland går jag ju med rufsigt hår till skolan ;P) , men jag "klär" inte upp mig direkt. Dock lyckas jag alltid se hemsk ut på foton..

KajsaM
0

Ingenaning efter som jag inte har börjat än ^^ Men jag brukar lägga ner lite extra tid ;) Dock  så råkade jag blunda¨på förra >.<

senna
0

min klass fotades i måndags (20/8)

Mimmiih
0

jag ska fotas på måndag… jag vill att man ska få vara oseriös, för jag hatar att bara stå och flina som en himla fån,(ta inte illa upp, dom som vill vara seriösa)….  INTE KUL!

twinnie
0

Ska fotas i slutet på nästa vecka. Hatar det. Blir aldrig bra ^^ Kan inte le med tänderna, för då ser jag ut som en vampyr :P

[Niike]
0

Förra kortet vill jag bara glömma ! ;S Min lugg såg förjävlig ut!:S

Jojsan
0

brukar inte heller se bra ut på skolfotona xD enda skolfotot jag är nöjd med är den då jag gick i 5:an :P

Har ingen aning när vi ska fota oss.. Jag brukar fixa till mig lite extra men det känns dumt om man fixar till sig föör mycket tycker jag :) Men det är ju som sagt en fördel om man ser snygg ut på fotot då massor av personen ser fotot.. ^^

Frida-L
0

Jag har redan tagit skolfoto, ett vanligt klassfoto, ett spexfoto med klassen och ett enfoto. Jag hade på mig ett par vita jeans från Vila och en blus från Tommy Hilfiger, jag hade utsläppt hår och smink^^

KvirrZ
0

Vet inte när :P

- Mvh Emma

Vemsan
0

Ingen aning! Vet varken när vi ska ta foton, eller hur jag ska se ut xP Jag tror jag ska ha två toffsar i alla fall, för jag har klippt mig och har en apamuppo frilla när jag har utsläppt xP

Hälsningar Vemsan

Muppen
0

skolfotograferingen är väl om en  vecka, ska inte ha något JÄTTE speciellt på mig, men lite snyggare kläder än vanliga fall iallafall ^^