Usch >.<
Usch vad arg jag är hela klassen e imot mej :( För jag fick en lätt hjärnskakning igår och behövde bli ompysslad…orkar inte skriva så mkt :(

Varför är klassen emot dig? :/
Vad tråkigt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
min bästa kompis snacka skit om mej bara för jag för en gångs skulle fick uppmärksamheten men på fel sätt..hon säger att ja e en wannabe :'(

#2: Varför skulle du vara en wannabee för det? Vet hon ens vad en wannabee är för något? Verkar inte som det.
www.frihetenskaniner.se
nej de vet hon inte men hon brukar få uppmärksamheten för hon låter så mkt :(

#4: Haha, hon borde inte använda ord som hon inte vet vad de betyder. ;)
Har hon fått med sig hela klassen mot dig?
www.frihetenskaniner.se

Jag tycker iallafall att du ska avsluta eran "bästis-skap" eller whatever =P haha men jag tror inte an riktig bästis skulle säga sådär…..synd att du fick hjärnskakning
mm och mitt ex som går i samma klass de e 3 st som är med mej iaf de e jätte jobbigt ingen såg när jag gjorde illa mej..ramla på en stor sten i högfart hamna på en grusväg med huvudet först aj..
Klart all uppmärksamhet riktades mot dig när du fick hjärnskakning, alla ville väl vet att du var okej, borde ju din kompis också brytt sig om. Men om hon är van vid att få uppmärksamhet och du plötsligt hamlade i centrum och hon blev arg för det handlar det om ren svartsjuka. Ingen bra kompis skulle jag säga.
ne vet ska inte prata med henne eller nåt..
Riktigt dålig kompis det där, att bli svartsjuk när bästa kompisen får hjärnskakning >.<
- Mvh Emma
visst e de dumt de är inte love_guineapig >.< hon heter petra som hatar mej hon har jag kännt ett tag