utställningar??
Jag undrar om det finns några utställningar för kanin eller hamster i Dalarna eller åtminstone max två timmars bilväg härifrån? Nån gång under 2014?
För ungefär ett år sedan hade min mamma tråkigt en lördag och ringde mig och frågade om jag ville åka och titta på en kaninutställning i grannstaden (Borlänge). Hon hade sett en annons om det nånstans, och tyckte det kunde vara en kul grej. Jag blev med kanin den dagen, och har inte ångrat mig en sekund. Nu är jag både kanin- och hamsterägare.
Det verkar dock vara svårt att hitta utställningar.. Den här hittade vi av en ren slump, men allt jag hittar nu när jag söker på nätet verkar ligga väldans långt bort, geografiskt sett.
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Ja, hittade någon där i Gävleborgs län som gränsar till Dalarna, men inga andra.. Är det bara de utställningarna som finns?
Kolla på föreningens hemsida.
-' Malin Hultman
Var det inte den du länkade?
Menade den som finns där du bor!
-' Malin Hultman
Ah, hittade en sådan nu. Dalarnas kaninavelsförening. Hade EN inplanerad utställning, vilket i princip bara verkade vara deras årsmöte och inte öppet för allmänheten att komma och titta på..
#6 Sidan uppdateras allt eftersom tiden går, så kolla in där med jämna mellanrum👍
Allt bestäms ju inte vid nyår😉
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
Det är ju sant, förstås. Ska bokmärka den sidan så att jag kommer ihåg att kolla. =)