Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1555 ggr
Moonstrike
0

Locktång?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte köpa en locktång, gärna billig. Några förslag? Jag har lång, rakt och ganska tunnt hår, ingen speciell frisyr.
Även om du har en locktång, som inte är så bra, så skriv det, jag vill ha många synpunkter :)
Skriv märke och gärna modell, helst också var du köpte den, när du köpte den och hur mycket den kostade (om du kommer ihåg).

Jättetacksam för svar!! :D

På bilden: jag och mitt långa hår, har lite kortare hår nu.

KajsaM
0

Pss, tipsar bara om glamour.ifokus :)

Moonstrike
0

tack :P
Men ni här på KIF får också tipsa :)

Noa-Nisse
0

jag köppte min locktång på ÖB för 89kr eller så var det 98kr.. kommer inte riktigt ihåg. den har vitt handtag och är silverfärgad där man klämmer fast håret. jag tycker den är bra, kanske ite den bästa, men å andra sidan så lockar jag inte mitt hår så himmla ofta. så det räcker hur bra som helst för mig.

det tar ca en timme att locka hela håret.. och då är allt lockigt.. och jag har inte så långt hår som dig! :)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Moonstrike
0

ok, tack :) Vet du vilket märke det är?

Noa-Nisse
0

hm, nej det vet jag inte… men tror dom bara har en sorts locklång, möjligtvis två! ;) så det är nog inte så svårt att hitta den.. men jag har ifs haft min i ca 2 år eller mer. så vet inte om de fortfarande har kvar den.. ? :P

Medarbetare på Hundar.ifokus

Moonstrike
0

ok

Moonstrike
0

putt (ingen mer?)

Moonstrike
0

putt

Julliz
0

Jag hade också tunt och långt innan. Om man lockar det blir det jättesnyggt. Spara hellre engar och satsa åp en bra locktång, än köp första bästa.

KvirrZ
0

Själv kan mitt hår inte lockas av tång så jag har ingen ^^ Därför har jag inget tips? ;)

- Mvh Emma

Moonstrike
0

#9 ok, men jag har pengar (är en sån som aldrig använder dom), har du nån locktång?

#10 ok :)

Moonstrike
0

putt

Pappa ska kanske köpa en åt mig imorron om jag bestämmer mig vad jag vill ha för märke och så.

Ingen mer på KIF som äger en locktång? :O

__iE
0

#12, jag, men skrev på glamour ;) Kan rekomendera den från OBH Nordica, med "spriraler" runt =)

Moonstrike
0

Mmm… men funderar på en utan spiraler, känns som om man kan använda den på flera sätt då, men spiraler kanske är bättre?

__iE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ingenn aninf, det beror väl lite på hur du vill ha dina lockar, med den spiralen får du ju korkskruvar :D

här är en dålig bild på mig efter jag lockat det .. va ca. 1 år sen kortet togs ^^