Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 778 ggr
PrinzeZz
2

20/2 - 2010

Jag gissar att det inte är bara jag som minns mardrömmen för fyra år sedan i Nyköping?. Ni som var där, fick ni med er alla kaniner hem?.

….
Foto: antingen Karin Molin eller mig själv

Foto: Kristine Eriksson

För er som inte alls förstår min tråd http://nykoping.se/Kommun--politik/Nyhetsarkiv/Tennishallen-rasade/

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

[neptunens]
0

Usch nej, det lär man inte glömma i första taget😕 Får ångest igen bara utav att se bilderna.
Jag hade med mig två, en hittades skadad och fick tas bort och den andra återfanns aldrig.
Min inköpta klarade sig dock fint! Så jag åkte inte hem helt tomhänt iallafall 🙂

farvendal
0

Var det under LU?

Kommer ihåg när jag läste om det där för första gången 😢 blev förbryllad över att det stod i aftonbladet att man inte försökte rädda kaninera som låg under rasmassorna för att man antog att alla var döda, eller hur det var.

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

Emmetem
0

Jag hade inte hört talas om det förrän nu! Usch, vad hemskt😕
Blir så ledsen av att läsa sådant då jag själv förstår hur jag skulle känna mig om det gällde någon av mina kaniner. Så synd!

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

MarHai
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag fick med alla mina hem. Hade sån tur att mina kaniner satt i mitten vid en pelare, så när taket rasade så tog pelaren värsta smällen och hindrade taket från att mosa kaninerna. De kaniner som satt några fack ifrån mina hade inte lika tur:(

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

ninen DH
0

Nej usch vad hemsk!

Hörde inte talas om det förrän nu heller, tycker så synd om alla de kaniner som måste lidit innan de somnade in… 😢

PrinzeZz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 usch, skönt att du fick med dig en i alla fall.

#2 ja det var under LU, kommer ihåg när vi satt och störtgrinade på hotellet och läste just den artikeln i aftonbladet, några hysteriska samtal senare kunde vi konstatera att aftonbladet ljög.

#4 vilken tur!

Själv hade jag en otrolig tur, fick med mig alla sex kaniner oskadda, förutom en som var lindrigt skadad i munnen men det läkte fort.

Jag fick tillbaka en kanin i sin transportbur, den såg ut såhär:

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Cilia.Teddytöserna
0

usch, så hemskt. Tänk den paniken ni som var där måste ha fått, usch bara tanken💔

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma