Ny kanin
Nu har jag bestämt mig för vad som ska bli min ena nya kanin när stora sexfackaren kommer, nämligen en svart liten rex hane som jag får hem i samband med LU. Känns jätteroligt!
Planerar ni något kanininköp inom den närmsta framtiden? Och isåfall vad?
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Vad roligt :) som hoppkanin eller? Jag skulle VILJA köpa en hoppkanin i vår, men jag får se hur det blir :)
Skoj! 🙂
Nej inga planer på fler kaniner iår, 6 st är max som jag har nu 😃
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh vad roligt! 🙂
Jag har precis köpt mig en dvv bourgognehane att använda i japanaveln. Hämtar honom på LU jag med🙂
Ja, på torsdag kommer eventuellt en ny kaninfröken skuttande hit till torpet av rasen angora.
Jag har saknat att ha den rasen så himla mycket, så kunde inte låta bli när jag såg annonsen om omplacering. Håller tummarna att matte inte ändrar sig tills dess.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Grattis till kaninköpet! 😃
Jag planerar och har ev en chinchilla dvärgvädur hane på gång. Han ska få träffa mina damer så småningom i chinchill aveln.
Sedan letar jag lite efter en maskot. Blir Tan, Sachsengold eller en Holländare. Just nu lutar det mest åt en holländare till hela familjens förtjusning. 🙂
Jag får hem en ny liten svart hoppblandning den 19:de. Ska bli riktig kul! :D annars har jag nog inga planer men man vet aldrig ;)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
En viltgul hona till min japanavel blir det, kommer hem till mig efter LU🙂
Har även tänkt skaffa mig en tysk jättescheck i år.
Grattis till TS!
Personligen ska jag köpa två vuxna Belgiska jättar i samband med LU. Två fina damer varav den ena är chinchilla och den andra är viltblå. Sedan kanske ännu en viltblå Belgisk Jätte är gå gång om 3-4 månader, dock är det en unge. :) Efter det tror jag att jag nöjer mig med de kaniner jag har! 👍
#1 Som utställningskanin, främst. Men ska även hoppa med honom. Om han tycker det är kul :) #2 Förstår det, sex (eller sju, eventuellt) är min maxgräns tror jag. #3, #7 och #8 Vi får starta tråden "Vi som ska hämta kaniner på LU" eller något i den stilen ^^ #4 Hoppas det blir som planerat! Är fascinerad över människor som har angoror, verkligen! Med allt vad det innebär med klippning, ullberedning osv. #5 Ska du köpa hanen eller bara ha som inlån? Lycka till i ditt sökande efter maskot med, kan ju tipsa om att liten rex är en tuff ras, hihi ;) #6 Vad roligt! Hur gammal? Lycka till med hoppträningen!
#9 hon är runt 4 månader och har redan startats en gång men behöver mer träning 🙂 Ja det ska bli jätte kul! Längtar så efter min lilla Siri 😍
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Gud vad kul!
Jag ska se till & skaffa mig en fyrfackare. Jag har två lejonflickor i dagsläget och kommer skaffa mig två hoppkorsningar till hösten om allt går som planerat och att mina päron är med på det hela. Blir antagligen två killar eller en kille och en tjej.
Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner
Respälsar dvv, vitörad från Dalarna! :D
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Oj vad roligt! Förväntar mig bilder! :)
Inga planer på flera kaniner här, 6 stycken är ett perfekt antal! :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Vad roligt, liten rex är otroligt fina! 😍
Jag har redan köpt vad jag ska i år och även en extra!
En hopptös av färgen Madagaskar samt ett vanvårdnadsfall som är en lejonkanin (möjlig korsning) av färgen zobelsiames brun WT. 😃
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#9 haha, typ!😂 Fast jag ska ju inte hämta min själv, uppfödaren till några av mina andra skulle ta henne åt mig, men jag hade gärna åkt själv…😎
#16 Nä, vad trist! Jag ser så mkt fram emot att gå på själva utställningen själv så. Tråkigt att du inte kan komma! Men kul ändå med kanin därifrån!
#9 Tyvärr har ägaren ändrat sig ikväll, så det blir ingen angora för mig. 😕
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#15 Jag vet! Såg dem första gången på Husdjursmässan i Kista nu i år, blev helfrälst direkt! Och nu när jag har möjlighet att skaffa en/ett par kanin/-er till så varför inte? #18 Så tråkigt! Hoppas det dyker upp något annat du kan glädjas åt!
Jag ska ha en elit kanin (hona) på foder i ungefär ett halvår :) är så förväntansfull! :D
Inte under den närmsta framtiden nej,men drömmer om två franska vädurar när jag flyttat till stor lägenhet.
Jaha, jag kunde inte hålla mig undan så nu har jag lag intresse på en kull från norge😇. Riktigt fin, ska bli kul att få hem den sötnosen 😍
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
0# Nämen Gud vad roligt! Jag har inte planerat att köpa kanin i år, men det hade vart kul. :)