Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 503 ggr
Animalgurl
0

Bra bur?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hör är en bild på en bur från "Arken zoo" och jag undrar om den är bra? Annars skicka gärna bild på bra billiga burar här

Mickis1994
0

Vad är måtten? Zooplus.se har bra inneburar har jag för mig :)

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

[RC1393]
0

Man får inte ta bilder från nätet utan att fråga om lov först🙂

Vad är det för mått på buren? På gnagarboden.se finns annars bra, godkända kaninburar, de är tyvärr en av de få smådjurtillbehörsförsäljare som ser till att ha bara godkända burar i lager.

Animalgurl
0

Det stog inga mått sorgligt vis, ska jag rita buren?;) Hur ska man kontakta arken zoo och fråga om en bild liksom

[RC1393]
0

#3 Går att länka till bilden. Upphovsrätt gäller så de kan anmäla dig om det vill sig illa, inget illa ment mot dig men bara så du är medveten om det. Det är dessutom emot reglerna här inne att göra så.

Vad dåligt att måtten inte stod utskrivna. Brukar dock ofta vara några cm för små, för det är en 100-120 bur va? Tycker det ser ut så på bilden nämligen. Kolla på gnagarboden som sagt, de har jättebra burar! De stora burna på teddytassen.se (alltså de som är 140 och större) är godkända och bra så vitt jag vet🙂

Animalgurl
0

Ok tack :)

Animalgurl
0

Någon som har annons på billig bra tillåten bur??

Delilah81
0

Jag har en bra, laglig bur som jag ska sälja inom kort.

Var bor du?

Animalgurl
0

Örebro, vad är det för bur? @Delilah81

Delilah81
0

Jag bor i Halland, då är det en bra bit tyvärr..

Buren är 120x59x55 cm.

Delilah81
0

Buren på bilden från Arken Zoo är 118x58,5 x51,5 cm.

Ganska exakt samma mått som min bur.

Aep
0

Köpte en 120cm på zooplus.se för 599kr. Tror till och med att det är samma som säljs på arkens zoo (eller har sett dom där, de är inte den du visa på bilden) har inte dubbelkollat måtten men jag var noga med att jag skulle köpa en laglig bur så hoppas den har de mått som stod:p är iaf en ferplast eller vad märket heter:)