Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 943 ggr
frijoh
1

Gratis hemsidor

Jag tänkte göra en egen hemsida, om kaniner såklart, och undrar om ni kan tipsa om bra sidor som är gratis. Gärna svenska instruktioner :).

Alla förslag är mer än välkomna!

pernillaoscarsson
1

Weebly.com är bra :)

Mickis1994
1

Jag gillar också weebly. Gratis, ganska enkelt och väldigt bra :)

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Friggeshoppkaniner
1

Jag använder mig också av weebly.com, går att göra mycket där även fast jag inte fattar allt hihi 😃

Fridaaaa
1

Weebly har jag med, gillar den bäst 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

frijoh
1

Är det gratis hela tiden oavsett antalet besökare man har? :)

Mickis1994
1

#5 Japp!

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Fridaaaa
1

#5 Ja det är det. Aldrig hört om någon sida som börjar ta betalt beroende på antal besökare 🙂

frijoh
1

Grymt! Tack för hjälpen :) . Ska testa ikväll eller imorgon och göra en hemsida där.

Twix*
1

har också letat efter gratis hemsidor men det stog aldrig klart och tydligt att de var gratis så jag vågade inte pröva någon ifall det skulle komma en räkning månaden efter XD men weebly såg jag aldrig av ska absolut göra en hemsida där, bra fråga TS :)

PrinzeZz
1

Säger också weebly, dock är den på engelska men det är ändå lätt att förstå

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Twix*
0

en liten fråga (bara så att jag vet om det är datorn som krånglar eller om ja gör fel) hur loggar man in på weebly jag har gjort ett konto samt en hemsida och klickar på "logga in" men det händer INGET?

Animalgurl
0

Blogg.se men om su vill ha PRO-Tema eller tex, rattor.se (utan blogg.se) kostar också, annars är det gratis :) (Oftast kända bloggare som betalar inte jag & andra)

Fridaaaa
2

#11 Jag klickar på "log in" i högra hörnet, sedan då mailadressen och lösen sedan "log in" igen 🙂 (orange bakgrunden).