Söker Kanin
Jag ska köpa kanin i mars. Det går går bra med Vilken ras? som helst bara det inte är jätte mycket pälsvård. Jag kan tänka mig att köpa både unge eller vuxen. Helst i närheten av borås bor i tranemo. Men för ett relativt billigt pris. Några tips??😄
http://kanin.ifokus.se/articles/4d713875b9cb46223305022c-annonsregler#4d712496b9cb462141046e75-1
Googlat på uppfödare eller kollat med omplaceringshem?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har tre tillsalu själv , en på nu 8V (inlägget bredvid som heter (S) Lilly) :) Och två på snart 6v , som jag kan skicka bild på pm du vill ? Finns i Göteborg :)
#1 Jag har letat men det hittade inga uppfödare som var aktiva men ska titta efter omplaceringshem Tack #2 Ja det för du gärna göra men när kan dom flytta😊
Lilly, den på min annons, är leveransklara nu, och dom andra den 20jan , dvs måndag om två veckor :)
Kommer ev få en dvärgvädurskull om du är intresserad :)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
min kompis säljer kaniner, fast i Uddevalla. dom kan flytta närsomhelst! :)
dom är ca. 2-3 år ( 3 st kaniner)
finns bur att köpa med om du vill men kaninerna är gratis :)
#3 Vissa är dåliga på att uppdatera sina sidor men kan vara aktiva ändå. Och ibland går det att ordna transport om det är lite längre bort med.
#10 Hmm dåligt att ta betalt för buren men inte kaninerna 😮
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#11 ja men hon måste bli av med dom sa hon 😕
jag försökte säga att hon iafall fick ta lite men de ville hon inte 😕
Hur går det med kaninköpet ? :)
#7 Så söt! Är hon fortfarande till salu?
#14 Snövit är tyvärr såld , Lakrits däremot finns kvar, tillsalu :)
Jag har en liten trevlig dam på 8 månader här som skulle vilja komma till någon som har tid för en luddig nallebjörn🙂
Jag har fött upp henne själv men fick tillbaka henne då hennes nya ägare inte ville ha kvar henne längre.
Namn: Melodys Claire
E: LoveAngel's Trojan
U: Sagornas Tyra
Född: 2013-06-08
Kön: Hona
Färg: Viltblå (rödförstärkt)
Papper: H-bevis, hennes föräldrar har stamtavla men jag anser inte att hon passar till utställning.
Märkning: Tatuerad med mitt uppfödarnr.
Pris: 400kr
Claire är 8 månader, supermysig, snäll och med ett hjärta av guld.
Hon gillar att sitta i knäet och bli ompysslad.
Hon är van vid små barn & hundar i olika storlekar.
Just nu bor hon inomhus men kan flytta ut när det blivit runt 10+C.
Hon har ganska mycket man och kräver viss pälsvård, att borsta igenom någon gång i veckan för att reda ut tovor räcker gott och väl😊

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
Hej! Har en äldre dam som söker nytt hem. Bor i Smålandsstenar. Skicka PM om du är intresserad.
Enbärets kaniner - lejonhuvade kaniner
Oj, glömde skriva det😇
Claire (#16 ) finns strax utanför Göteborg😃
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube