Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 1363 ggr
[Yasminjohanna]
14

FÖRKROSSAD, EDDIE

Igår skulle min Eddie kastreras på Roslagstulls djursjukhus. Jag mådde så dåligt och var så orolig och min magkänsla hade rätt. Eddie, en frisk och helt underbar liten kille på 8 månader, min lilla ängel som förgyllt mina dagar, pussade mig på händerna en massor innan veterinären tog in honom - och under narkosen slutade han andas och hans hjärta slutade att slå. De lyckades få igång honom igen men då hade han förmodligen vart utan syre alldeles för länge och han kämpade på. Jag var på jobbet när det hela hände och ringde in till veterinären bara för att jag hade en sån tung känsla inom mig. Då säger kirurgen att "vad bra att du ringde, vi hade precis tänkt ringa upp dig". Jag bokstavligen sprang från jobbet mot tunnelbanan men på vägen dit hann Eddie somna in. Jag är helt förstörd, jag är tröstlös. Buren står tom och saknaden är enorm. Jag vill tro att han är en liten ängel som kom till mig av en anledning, nämligen när jag kände mig som allra mest ensam. Imorgon flyttar min pojkvän in hos mig och jag vill gärna tro att Eddie kanske sändes ner till mig för att fylla ett tomrum… det känns så orättvist. Jag älskar honom och är tacksam över all tid jag fick spendera med honom. Vila i frid min älskade lilla ängel, Eddie

Fridaaaa
0

Nej vad tragiskt! 😕
Vila i frid Eddie🌺

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Emmetem
0

Åh, så synd! Beklagar verkligen. Tyvärr sådana risker man får ta ibland för sina små. Vila i frid Eddie 🌺❤️

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

Evelina!
0

Men stackare! Beklagar sorgen!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

nakenkatt
0

så ledsamt,vet hur det är att förlora ett älskat djur.mång tankar till dig från mig.

molam
0

Vila I frid Eddie 🌺

Du fick nog låna en ängel från himlen och den ängel kom i en Kanin form🌺❤️

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Yasminjohanna]
2

Jag kan inte sluta gråta, mina tårar forsar. Tack för alla era ord. Det värmer något oerhört.

Jessicahagstrom94
0

ååh nej!! :( jag beklagar sorgen.. det där ska inte få hända :/

Twix*
0

tråkigt :( också var han så ung R.I.P Eddie!

Rabbit Pages
0

Har tårar i ögonen. Jag är så ledsen för din skull!
❤️Stor kram!

Mannez
0

Åh nej 😕 Beklagar från djupet av mitt hjärta ❤️ och sänder över mängder med styrkekramar 🌺

Hälsningar Amanda och kaninerna

[Yasminjohanna]
7
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna bild togs i förrgår. Han stod upp och väntade på Banan, hans absoluta favorit godis. Det fick han smaska i sig under hans sista kväll.

Min underbara lilla ängel <3 du kommer att vara förevigt saknad.

[neptunens]
0

Jag beklagar verkligen 😕🌺

HaraldochAlex
0

Jag beklagar, verkligen 😕 Styrkekramar ❤️

Delilah81
0

Nej, så sorgligt!  😕

Beklagar förlusten av din fina lilla kanin ❤️

[ShabbyChicsBunnyrabbit]
0

Neej, vad hemskt! Beklagar verkligen! 😕

R.I.P Eddie! 🌺

[Joy]
0

Beklagar verkligen! 🌺

Cilia.Teddytöserna
0

Beklagar ♥

Styrkekramar till dig!

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

[Tilde]
0

Åh vad hemskt! :( Så hjälplöst det känns att förlora någon på det sättet, när man inte kan göra något för att rädda kaninen. 😕 Beklagar verkligen! Vila i frid lilla Eddie 🌺

ninor
0

Beklagar verkligen. Det där är ju allas värsta mardröm :(

moomiis2
0

Beklagar! Vet hey det känns att förlora en kanin på ett sånt sätt, Styrkekramar!

claravincent
0

Usch, sånt är aldrig kul ! Beklagar sorgen. Fina lilla Eddie skuttar vidare i himlen nu, han har det säkert jätte bra nu. Var han än är

Stiles
0

Beklagar! :( den värsta mardrömmen som finns :(
Hoppas han har de bra där uppe ♥

Vila i frid Eddie ♥

"If it is for the sake of my pride, there is nothing I won't destroy." - Byakuya Kuchiki - Bleach

[Yasminjohanna]
0

Tack för alla era värmande kommentarer. Det hjälper mig oerhört.