Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 2448 ggr
Emmetem
1

(S) Dvärgvädurshane!

Säljer en supersöt dvärgvädurshane till kel då han inte har stamtavla.

Namn: Putin (får SJÄLVKLART döpas om :))
Ålder: 2 år
Kön: Hane
Ras: Dvärgvädur
Färg/teckning: Svart manteltecknad

Är en jättegosig liten herre som nog skulle älska att bo inomhus där han får skutta fritt.

Finns i Åmål, Västra Götaland.
Transport kan nog ev. fixas i samband med utställningar.
Vill bara ha 200kr för honom då hemmet är viktigare än priset, kan ev. tänka mig byte mot honkanin. (helst dvärgvädur)

Jag säljer honom för att jag måste minska ner på antalet han-kaniner och ska utöka med honor.

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

Emmetem
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är sötnosen :)

[vanja123321]
0

Så söt han är! hoppas att sötnosen hittar ett jätte bra hem!

Emmetem
1

#2 Tack! Ja, det får vi hoppas. Han är ett riktigt keltroll :)

Moppie
0

Åhh, Va fin. Söker en hane till Avel men avlar inte med stamtavla, Passar han till det tror du?

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

zezagena
0

Så fin,  varför inte märkt med stamtavla? är föräldrar reg?

Emmetem
0

#4 Ja, det tror jag definitivt kan funka. Han flörtar med mina honor hela tiden och väntar faktiskt en kull men honom. Så vi får se vad som dyker upp i kullen :)

#5 Han är från privatperson, inte uppfödare :) Föräldrarna tror jag inte är reggade.

zezagena
0

Så synd, han är verkligen jättefin  😃

Moppie
0

#6 Ja va bra, Jag finns i Falköping, Västra Götaland 😉 Du vet ingen som ska åt det hållet?

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Emmetem
1

#8 Dessvärre inte, men transport till Trollhättan kan fixas! :)

Emmetem
0

Transport till Göteborg för 100kr kan fixas! :)
Alltså 300kr sammanlagt!

goldcool
1

Ska troligen köra Göteborg - Falköping nästa vecka, onsdagen, torsdagen eller fredagen. Inte bestämt exakt vilken dag än. 100kr för transporten Gbg till Falköping önskar jag. Kör direkt,  utan stopp.

Har även med mitt bästa hö på småbal, i bilen till den som vill ha.  ;)

// Liljedals

Liljedals kaniner - kaninverkstad / tillverkning

Emmetem
0

Puttputt! Kommer åka till Göteborg förhoppningsvis denna fredag, så vore underbart om det gick att fixa i samband med det :)

goldcool
0

Jag kommer att fara Göteborg - Falköping nu på torsdag förmiddag, nästan helt säkert torsdag. Lite osäkert än om det måste bli onsdag kväll. Men jag tror inte fredag. Vet inte 100 riktigt än då jag också ska skjutsa farsan till flyget. =) Men om ni åker ofta till Trollhättan(?) så kanske det mesta kan lösa sig.

Sträckan Trollhättan - Falköping kan jag åka ifall det behövs, men det blir 5 mil omväg, för 200.- transportpeng för den resan så kör jag över Trollhättan om det behövs. Halva vill jag ha för Göteborg - Falköping.

Det var förresten klart att Moppie, hon skulle ha din kanin?  =)

goldcool
0

Japp stämmer kollade nu,

Åker torsdag förmiddag Göteborg - Falköping, men kan även köra Trollhättan Falköping då även om visst blir omväg.

Onsdag kväll går även bra att lämna in kaninkillen i Sävedalen, Partille. För jag övernattar där, och jag är bra på att ta hand om kaniner.

Eller ev skulle jag kunna möta någonstans också, i stan Göteborg alltså. kan ju inte möta i Åmål.

Emmetem
0

Putt! Idag åker jag till Göteborg C. Han kan tas med för ingen transportkostnad alls, bara 200kr som symbolisk summa mot att det erbjuds ett bra hem :)

Corneliaae
0

Finns han kvar?

Emmetem
0

#16 Yes! :)

Corneliaae
0

Hur är hans personlighet? Kan han ligga stilla i famnen och bli klappad eller hoppar han hellre runt i rummet/soffan/sängen? :)

Emmetem
0

#18 Kan älskar att ligga i famnen och gosa. Men är man ute springer han gärna runt på gräsmattan :)

Corneliaae
0

Låter himla mysig den där lilla pojken! Vart finns han och vart kan du ta dig?:) bor i halmstad!

Emmetem
0

Han är jättemysig! :) Jag kan ta mig till Göteborg! Han finns Åmål ;)