Har du smakat pellets?
Jag har xD
Aktiv på kanin.ifokus.se
Ja många gånger, hahaha :D
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
#2 det känns ju så att man måste smaka eftersom att kaninerna uppskattar det ^u^
Aktiv på kanin.ifokus.se
Jag och en kompis slog vad för några år sedan xD
ja, många gånger.
Tycker de smakar helt okej..hehe ☺️
Frida
Nä, ingen anledning till det 😛
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#exakt :). Fast jag och kaninerna har olika favoriter XD
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Ja… Min kompis och jag åt vår godis gnagarblandning, solrosfrön och sist pelletsen. Känns som att man bara var tvungen… Smakade ändå ganska okej och min kompis äter det när hon kommer till mig ibland X)
Jag åt pellets då jag var liten. Var tvungen att smaka på vad djuren åt, och sedan brukade jag äta lite då ingen såg 
Sedan har jag prövat på betfor också, och det smakade ganska gott, Däremot så får inte pållen det längre 
Veronica
Jo men det är väl klart. Tycker inte det är helt äckligt, aningen torrt kanske men ganska gott. Och lukten, noooom :) Nä, jag sitter inte just nu och äter pellets framför en film. Men det händer ibland när kaninerna är ute i hagen och man belönar dem med pellets att man själv snor åt sig ett ;)
//Pernilla
Http://pernillaoscarsson.weebly.com
Instagram: pernillaoscarsson
Jag har inte smakat på kanin foder. Däremot har jag smakat på hundmat, hamster mat och fågel mat. Hund mat var vidrigt. Hamster mat var okej. Och fågel mat (undulat) var faktiskt skit gott. xD
//Flöffo
Jag åt typ allt när jag var liten. Även djurfoder. Så, ja. Haha.
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Jupp och även saltstenen som man i början hade :o De var inte så smaskigt xD
//Joanna
#12 Saltsten är ju supergott!! Det bästa man visste när man var liten och dum det var ju att slicka på den som bara den innan man gav den till kaninerna ;)
//Pernilla
Http://pernillaoscarsson.weebly.com
Instagram: pernillaoscarsson
Nej, blää det luktar inge gott och min mage klarar inte mycket fiber. 😛 Dock har jag smakat kattmat och fiskmat (på en dare)… vilket jag ångrar lite såhär i efterhand när man vet vad det innehåller. 😂
Jag smakar alltid på mina djurs mat, katt eller kanin. För mig är det viktigt att veta vad jag ger till mina djur. Är minst lika noga med vad jag själv stoppar i mig, så varför inte?
Läser innehållsförteckningar riktigt noga och är jag osäker smakar jag och jämför. Många pelletssorter kan se likadana ut både i utformning och smak och ibland kan det vara viktigt att se skillnad på de olika.
När det kommer till grönsaker eller frukt får de inget som jag inte tycker ser bra ut eller smakar gott.
Är nog lite nojjig men men, det är så jag är 
yepps det har jag gjort :p
#12 Det har jag också gjort. xD
//Flöffo
Nej faktist inte ;)
Ja, men det smakade inge vidare, tyckte jag. En annan sort kanske är godare.
Nej jag har inte smakat. Men det är för att jag har för mig att foder har vete i sig vilket jag inte tål. Men smakade på blandfoder när jag var liten vilket var super äckligt x)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Smakar alltid pelletsen innan jag ger mina djur :) så jag vet om dem snmakar gott eller om man känner av något konstigt
~End of all days begins every day~
Nej eftersom jag är allergisk mot spannmål :P
Skulle dock inte jämföra mitt tycke av smaken med kaninens.. tex tycker jag att hö smakar blä men det hade ju varit dumt att inte ge det till långöronen eller hästarna ;)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Ser ingen anledning på att smaka det. Jag har inte samma tycke och smak som mina kaniner. ;) Är det dåligt ser och luktar man det.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Var tvungen att smaka för att se vad det var de var så glada i, men jag förstod inte grejen alls. :P
På hillevill.wordpress.com hittar du fina bilder och roliga äventyr
Jo, jag gjorde det en gång för flera år sen, och aldrig mer. Så vidrigt😛
Aldrig smakat, men kanske borde testa ;D
Nej men jag har smakat på kaninskit xD
Åt kinapuffar och tappa en på golvet, skulle ta upp den och stoppa den i munnen igen men det var ingen kinapuff….
Hade munnen under vattenkranen ett bra tag efteråt. Haha.
Jag hann inte tugga sönder den kan ja säga x)
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
kanske.. 😃
Det har man väl någon gång ;)
Har aldrig testat kaninernas pellets, är nog lite för feg för att prova🙂
#27 Stackare, haha.
Jag har testat o äta pellets, och konstigt nog tyckte jag de va så där små gott :O
Ville även veta varför kaniner älskar de också :D och dagen ja först testade va ja ute på gården me en av kaninerna och hade med mig lite pellets ut och grannens barn (2år yngre än mig = 13år) frågade om ja hade smakat kaninpellets :P Och nej de hade ja inte men visade att ja inte va rädd för o prova :P och dagen efter så va ja tvungen och äta de igen xD "torrt i början men blev väldigt saftigt efter åt" hehe umgås man med kaninerna för mycket så blir man själv en kanin x)
"If it is for the sake of my pride, there is nothing I won't destroy." - Byakuya Kuchiki - Bleach