(S) Selar & koppel
Köper den randiga h-selen, bogselennmed rosa,blått osv mönster och sen blåa med stjärnor :) om det är rätt storlek ;)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Ändrar mitt inlägg #1 tog den jag tängte på, ahhh vad snabb du va :p Om #1 nt ska ha den lila, blå grön mm. randiga bogselen står jag på kö!
Vad kostar frakt för 1-2 st. till stockholm?
#5 Jag bor i Stockohlm 😉Så kom och köp/hämta!
#8 haha, typiskt mej att aldrig läsa klart inlägget :D
Vill köpa dom jag skrev i #2 tack ;)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#2 det är väl bogsele #8 du menade eller var det den andra?
#11 Nope menar den med ljusare färger ;)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#13 Jeehoo! Vart i norra stockholm bor du? Så ska jag se om jag har vägarna förbi någon dag!
#2 Alla 3 selarna som du vill ha är i stl M. Vill att de hämtas här på plats, ev kan jag ta med mig dem om jag åker inåt stan någon dag. Så skicka pm till mig, så kan vi bestämma mer.
#14 Finns i Järfälla / Jakobsberg :) Kan ev mötas om jag är ute och åker..
#16 bor tyvärr i Skåne men jag som köpare betalar ju frakten ;)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#20 Gud vad fin! är det helt omöjligt att få dom skickat ? ;)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#21 har skickat pm till dig! eftersom du ville ha 3st selar så skickar jag dem till dig. Annars vill jag att selarna ska hämtas här eller mötas.
Ja okej såg det nu ;)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Jag tar gärna #1 & #8 om transporten kommer funka :) Ska kolla upp det!
Nr 1 , nr 8 och nr 18 finns fortfarande kvar! :) Gör du så!
Vill gärna ha det gröna kopplet :) Bor i Stockholm
Oh no, not the Jello!
#26 Det gröna kopplet finns fortfarande kvar :) Finns i Jakobsberg eller kan ev mötas någonstans
Det finns selar kvar! 🙂
När börjar du hoppa igen? (läst i din profil)
Finns den gula bogselen kvar? Du har inte vägarna förbi Uppsala någon dag?
Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.
www.hoppfullt.blogg.se
#29 Ja det beror på vädret. Men runt April/Maj brukar vi börja tävla igen, så det är ett tag kvar 😉
#30 Ja, den gula bogselen finns kvar! Nej, tyvärr så brukar jag inte åka åt det hållet. Åker ibland in till stan, stockholm central
Super! Vill gärna ha det gröna då. Har du vägarna förbi Stockholms stad nästa vecka? Jag bor på röda mot fruängen så skulle vara underbart att inte behöva åka så långt.
Oh no, not the Jello!
Vilka finns kvar? Är lite intresserad av #18
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Jag undrar också vad som Finns kvar? Jag är i stan varje dag så har inga problem att hämta typ imorrn :-)
#32 Jag vet inte riktigt hur det ser ut nästa vecka. Vi kan ju höras mer när det börjar närma sig 🙂
#33 ALLA FINNS KVAR!
#34 Som sagt allt finns kvar eftersom ingen har betalat. Om du vill komma hit och hämta imorgon så går det bra. Ska ev in till stan på ons
Jag pmar dig!
Är intresserad av:
Vad går frakten på? PM:a
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#37 Jag gjorde samma sak, läste inte klart #0 Där står det att hon inte fraktar :)
#38 Läste #22 Där skrev hon att hon kunde frakta eftersom den medlemmen ville ha mer än 3 selar
🙂
#39 Stämmer bra! Pm:a mig istället!
#39 Jag ber om ursäkt :)
#41 :)
#40 PM:ar