Bunnyday
Bunnyday är bloggen jag och Mathilda (anoki) håller i, bloggen handlar då om kaniner. På bloggen kommer man kunna läsa om våra vardagar med kaninerna. På bloggen kommer man kunna läsa mycket om Kaninhoppning & uttstälnings livet. På bloggen kommer man kunna få pyssel tips?, fakta, tips? & tricks. Varje fredag kommer man kunna läsa Exklusiva intervjuer med uppfödare, privatpersoner, seltillverkare, kanintillbehörs försäljare (t.ex gnagarboden). Oftast så kommer det någon tävling med intervjuerna men vem vet😉. Vi på bloggen svarar gärna på alla dina frågor det är bara att lämna en kommentar. Ge gärna feedback och säg vad ni vill se på bloggen, för vi kan inte förbättra något vi inte vet om. Eller hur ?😎
Titta gärna in och när ni väl är där, varför inte slänga iväg en kommentar? Det gör våra dagar bättre att få läsa fina kommentarer från er läsare!
Hoppas vi hörs! MVH // Bloggarna
Här hittar ni bloggen.
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
putt
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
**Bunnyday's jultävling 2013!
**Nu när det närmar sig jul så har bloggen fått ett nytt utseende. Vi tyckte även att det passade utmärkt med en tävling där du som kaninägare har chansen att vinna mycket fina kanintillbehör.
Info om tävlingen: http://bunnyday.blogg.se/2013/december/bunnydays-jultavling-2013.html
Tävlingen är sponsrad av Melodys selar.
Putt, ingen som vill vara med och tävla om grymma priser? 
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Kom igen nu, vi behöver 2 till annars blir det ingen tävling! ;)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Ska nog fota imorgon, Ev lägger jag upp er tävling på bloggen jag bloggar för att va schysst ;)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Jag kommer komma med ett bidrag, vill helst att snön ska konma först :/ Var det sista dan 20 dec? :)
#6 Stämmer :)
#5 skulle varit snällt 🙂
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#8 Hihi
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Jag har gjort allt förutom att skicka in en bild men den kommer senare på julen. Fin blogg btw
#10 okej, glöm inte att kommentera när du är klar. Annars kommer det in komma med ;)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Hihi, Då ska jag kommentera ;)
Jag har kommentera på bloggen och på youtube jag är Niclas by
Vill bara säga att man inte behöver vara petig med bilden då vi slumpar fram vinnaren sen och går inte efter finaste bilden ;) Mycket enklare för oss om man skickar in bilden samtidigt som man gör det andra.
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Video, bildbomb! Glöm inte tävlingen🤗
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
putt
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
putt
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
putt
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
putt
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Din blogg, jag ska testa dethära pepparkaksreceptet för kaninerna :)
Fin* istället för din på #21
#21 så kul, du vet väl att vi har en jultävling igång nu va? :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
putt
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
putt
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Jo, jag funderar på att delta :)
#26 Det tycker jag du ska göra ;)
Nu har bloggen även två nya bloggare, Sonia och Amanda. Kolla in deras presentationer!👍
Måste den ha med jul att göra eller räcker det med att den har med vinter att göra?
#28 Tekniskt sätt så är julen på vintern, så visst kan du även ta en vinterbild om du vill. Det är ändå inte bilden som är det viktiga ;)
#29 okej ;) såg nu att jag nog inte kan vara med då jag ej har facebok :(
30# står Det tt man måste använda Facebook, för jg här själv inte det?
#31 Det står "gilla melodys selar på facebook"
Om ni inte kan göra de olika sakerna för att ni inte har eller av annat problem så skriver ni det när ni mailar in bild så är ni med ändå :)
33# okej, ska försöka ladda in bilderna på datorn bara :)
Idag fick vi svar från en viss person om en intervju, hen accepterade och intervjun kommer komma upp någon gång under jullovet.
Vem tror ni det kan var? :)
Tips: Det är ingen uppfödare, hon jobbar bakom datan för det mesta.
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Puttar upp tråden lite.
Jul tävlingen som dom flesta vet är nu avslutad. Vi undrar då vad vill ni ha för fler tävlingar? Vad tyckte ni om den senaste tävlingen? Vi har redan fått höra att det var lite mycket att göra så det behövs inte nämnas ;)
Undrar även vad ni vill se för artiklar i framtiden! Vi har ju hur mycket tid som helst nu under lovet så vi försöker skriva några artiklar nu så det räcker ett tag så om du har någon specifik artikel får ni säga det snarast :)
MVH Bloggarna 🌺
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#38 En giveaway får vänta lite eftersom vi precis haft en. Artiklar håller vi på med för fullt. ;)
Jaa!! Fler tävlingar ska vi haa!! 😃
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
#39 Självklart, Men framöver :D
#40 & #41 Självklart! :)
Kan ni länka till pepparkaka receptet? Jag kan inte se vem som vann tävlingen. Youtube klippet är borta!
#43 Här är dragningen: http://www.youtube.com/watch?v=EevHTBSphqY
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
#44 Så härlig video!
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
#46 Visst e den😃
Gammal man gör så gott han kan👍
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
#45 kan vara att det inte är till gängligt för iphone/ipad ;)
Hittar inte artiklen just nu.
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#43 Jag svarade på din kommentar. Felicia A. och Nathalie M. vann.
#49 okej (:
Putt!
Vi planerar nu en ny tävling och undrar vad ni skulle vilja vinna? Tänk på att priset ska vara rimligt och även frakten.
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
putt
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Jag tänker mig att en sele är något bra att vinna? 🙂
#53 dock har vi redan haft en sel tävling, men en sele skulle vi kunna slänga in :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#54 super, hade varit kul! Kanske eklogiska leksaker/godis?
Ni kan ju köpa hampasnöre, Fläta till roliga leksaker :)