Äntligen :)
Nu har jag äntligen fått hem min nya niiin :) Laban ur Gizmos (Matildas kanin) kull! :) Hämtade honom i Sthlm idag, blev en lång färd för honom men det gick jättebra, han sov nästan hela vägen från Sthlm o hem, förutom ett par gånger då han vaknade och åt lite:) När vi sedan kom hem dröjde det inte mer än 2 min förrän han satt där i buren o åt :) Kom ut direkt från transportburen till mig också o började nosa runt, helt orädd :) Aww han är så mysig :) Han sitter just nu å tittar bedjande på mig från buren haha =) Har dock inget namn på honom än, men funderar på Hugo ^^ Ge gärna förslag annars :)

Vad kul! Han är ju bara för söt, helt kär i honom. Älskar fluffbollar & siameser, han är ju helt underbar!
Hugo är ju superfint :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Åh så söt!

GUUUD så söt han är! Helt kär!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Men guuud så sööööt<3<3<33<3<3333
Riktigt söt är han! ^^ Varför inte heta Laban då? :) Det är urgulligt ju!
HERREGUD! Så söt han är!:D Så att du vet, kommer jag och kidnappar honom nästa gång jag ska till V-vik ;) Mohaha!:D
Tycker han ser ut som en Laban. Annars var Hugo fint också. Eller Lukas/Lucifer kanske?(A) :)

vilken sötis, :D Hugo passar ju perfekt på honom annars kan han ju heta Mulle XD nää, passar ponnysar mer
Åh vilken sötnos :D

Vilken sötkorv!! :D
// Nathalie

Åh vad söt :D Lycka till med honom :)
Åhh Så Himla SÖT! :D
- Mvh Emma
Han tackar o bockar för alla komplimanger ;D
#6, jag vet inte .. Laban e ju fint med, men jag känner inte riktigt för det namnet :)
#7, haha bäst att låsa dörren ordentligt då ;P

Åh, han är helt underbart söt 
jääättesöt :D tycker oxå laban passar men Hugo jättefint det med :)
Åh han som e såå sööt!! ^^
Nej vad söt! Kidnappningsvarning ;P
Så söt !!
Hehe :) Jag är verkligen så kär i honom :) Jättecharmig :) Han har nu varit här en natt, o han börjar redan ta för sig mer o mer :) Han har inte varit utanför buren mkt, bara i min säng lite grann så han får nosapå mig o så, han skuttar runt i hela sängen å kliver på mig o så ^^

Vad kul att allt gick bra :D Trodde att det skulle bli mer fart i honom på vägen från sthlm, eftersom han varit så lugn hela vägen, men tydligen inte :) Och Hugo var ju jättefint!!