(S) Kaninsaker säljes!
Allt fint skick. Ett foderträd, 3 kardor/metallborstar varav en större och två mindre och en med tillhörande rensningskam, 2 godisbollar/aktivitetsbollar, 2 gnagmorötter i trä som kan sättas fast i burgallret, 1 lekboll i trä med pingla, 1 stor vattenflaska, 2 H-selar och 1 koppel 2,30 m långt, 1 fin matskål med kaniner på.
Se närmare bilder och pris på allt längre ner i tråden. Finns i Stockholm, allt kan avhämtas och/eller skickas till postens fraktpris (mineralstenarna slängs, kom med av misstag, kaniner ska ej ha sådana).
Kontakt här i tråden eller via pm.
Foderträd 40:- se bild och beskrivning på zooplus http://www.zooplus.se/shop/gnagare_smadjur/leksaker_transport/kaniner/279387
vattenflaska 10:-
Aktiveringsbollar/godisbollar med morötter 15:- /styck se närmare bild och beskrivning på Teddytassen http://www.teddytassen.se/webbshop/marsvin/marsvinsleksaker/aktiveringsbollar/aktiveringsboll-8-cm-517.html
Vill gärna ha foderbollarna :)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#4 Vill du hämta eller att jag skickar? Pm:a så byter vi kontaktuppgifter.
#8 Skickar du så blir det nog bäst :) Är intresserad av träbollen med plinga i också , Hur mycket kostar den?
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#8 glömde jag den, en 10:- a :-). 40:- plus frakt då för de tre sakerna. Skulle tro att de går iväg för 36:-. Jag går ner en tia på frakten för att vara snäll så 26:- Summa 66:-. Förskottsbetalning, du får mitt namn och alla kontaktuppgifter, så skickar jag så snart jag ser att pengarna kommit in. Pm:a din adress så får du kontonummer.
hejsan! Jag är intresserad av foderträdet! finns det fortfarande kvar? :)
#11 ja det finns kvar.
Är intresserad av gnagarmorötterna och trädet (om ingen annan tar det) :-)
Hälsningar,
Ninni :-)
Går det att göra endast koppel?
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
#13 Både morötterna och trädet finns fortfarande kvar. Den som pm:ar först får det.
#14 ja det går bra. 20? Men det blir skrymmande frakt på det, så 26:- frakt tillkommer.
#16 Okej, så 46:- sammanlagt? :)
Finns matskålen kvar? :) Bor i Stockholm så kan hämta den
Oh no, not the Jello!
#17 yes. PmA din adress om du vill ha det så får du kontouppgifter.
Morötterna och foderträdet sålda. Flaskan såld.
#18 den finns kvar. Pma så får du adress osv.
PM:a mig uppgifter så vill jag köpa det :)
Vad finns kvar?
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
#23 kardorna och selarna och kopplet finns kvar, resten sålt. Godisbollarna o bollen med pingla ej betalda än iofs :-).
Mer saker:
7 sektioner gröna kompostgaller 50:-
2 höhäckar av denna modell: http://vetzoo.se/hohack 20:- / styck
#25 Kan kompostgallrena skickas? För i sådana fall köper jag! :)
#26 oj nej det blir jättedyr frakt och vet inte hur man ska packa…
Godisbollarna och träbollen med pingla fortf kvar.
Allt sålt tråden kan låsas.