Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1182 ggr
Mickis1994
1

Kaninköp

Planerar ni att köpa in någon kanin i år?
Vad ska ni ha den till? (utställning/hoppning m.m.)
Ras, färg, ja vad du vill berätta.

😃

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

farvendal
0

Innan året är slut äger jag förhoppningsvis en TJS eller en LTS!

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

zezagena
0

Det kan nog bli en fin dvv-hane närmaste halvåret, nytt blod behövs men han ska vara riktigt fin o gärna mantlad, kanske på LU 😉

Färg- svart, viltgrå, viltbrun ev annan mål- fortsatt avelsarbete med mina rex/satin dvv

Mickis1994
0

Jag tänker köpa in en avelshane i (manteltecknad?) chinchilla, dvärgvädur och en gårdskanin/tävlingsdjur i den härliga rasen Tan. Båda för utställning. 🙂

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

[RC1393]
0

En tysk jättescheck, blev så tomt efter Tiger så jag känner att jag måste skaffa mig en ny av denna underbara ras! Den ska vara främst till kel, kanske åker på någon utställning med den också.

Och en viltgul dvärgvädur till min Avel, behöver en snygg en att förbättra kropp o öron med på mina japantecknade🙂

[neptunens]
0

Jag har inget planerat, men det kanske ändras om jag inte riktigt får vad jag vill i mina egna kullar. Får återkomma framåt hösten 😉

IdaL
0

En ny avelshane och sen får vi se vad kommande kullar har att erbjuda för sparning ;) Vill ha in lite svart också! För utställning gäller det :) Sen kikar jag lite smått på en till hoppare men vi får se ;)

ninor
0

Enkelt svar:

Nej.

Jag är nöjd med mina två nu när jag bor hemma igen. :)

RebeccaG
0

Här planeras det för köp av hoppis, förhopningsvis om 3 månader eller så. 

Hade velat köpa in lite avelslejon, men har inte den platsen just nu. Men får se vad som sparas i bebisväg först😊

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

SmillaM
0

Jag hade tänkt att köpa en avels hane till våren! :D En slags hermelin blandning.

Aktiv på kanin.ifokus.se

[Guldvingens]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har precis fått hem en harkorsning på foder, urcharmig grabb. Hoppning, kel & Avel är han tänkt till.

pigelina
1

Nej inte vad jag planerat, men kommer förhoppningsvis spara lite ungar :)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Peak303
1

Jag har redan fått hem min nya kanin vilket jag fick i decmber på prov. Men har valt att köpa henne så hon kommer på "papper" bli min på lördag! 😃

En liten hoppkorsning vid namn Midgårdsolens Arista "Asta" av färgen madagaskar. Som är efter Glädjens Min Bästa Vän och Major Flip. Som även ska starta sin första tävling (dock mini) på lördag. 🙂

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

alvis112
0

Finns en liten chans att jag får en hermelinhona till utställning och kel :)

Linda1977
0

Fick hem min nya viltgrå Dvv hona för 11 dagar sedan. Egentligen skulle jag fått hem henne i samband med LU men det löste sig med transport tidigare. Hon är utvald utav en av våra duktiga kanindomare att matcha min hane så jag ser fram emot kullen senare i vår.