Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 479 ggr
selma_duchess
0

Pelletssort, tips?

Hejsan!

Jag undrade vilka pelletssorter ni andvänder? Vad tycker ni Cuni Complete?, för och nack-delar? Vad tycker ni om den här hemsidan?

http://www.grizzlyzoo.se/kaninfoder-Versele-Laga/cuni-complete-25kg/ /Selma och kaninen<3

MVH/ Kaninerna och ÄgarnaHjärta

selma_duchess
0

zezagena
0

fördel - fiberrikt och omtyckt av kaniner

nackdel- dyrt ca 200:-/2.5 kg

Anv själv Edel och Pavo natures best ( ca 200:-/20 kg), men har ett litet gäng kaniner 😉

selma_duchess
0

#2 Tack så mycket ska titta runt lite på Edel och Pavo natures best;)

selma_duchess
0

#2 Ps. kan du länka??:)

Evelina!
0

Jag använder Rabbit Royale (finns på www.zoo.se), ca 300 kr för 15 kg, och är mycket nöjd.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

moomiis2
0

Jag använder cuni complet och är jätte nöjd. Ser inga nackdelar, det är värt priset och innehåller det som krävs hos pelletsen ska innehålla :)

Ninwe
0

Tycker det är jättebra! Köper det på zoolplus.dk (finns på svenska sidan också, men är billigare på danska) 8kg för 350kr (inkl frakt). Eftersom att de inte får så mycket så är det helt klart värt priset! 🙂

Hälsningar,
Ninni :-)

selma_duchess
0

#5 #6 #7 Åååå, Tack så jätte mycket! Ska gå in och kika;)

Mickis1994
0

Jag använder Cuni Complete och både jag och kaninerna är jättenöjd med det. Den enda nackdelen är egentligen prisen. Och pga den anledningen blandar jag ut Cuni Complete med Rabbit Royal, en blandning som jag verkligen kan rekommendera! 👍

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Linda1977
0

Jag ger Edel pellets blandat med Rabbit Royal och är mycket nöjd med det & kaninerna är jättefina i pälsen. //Linda

selma_duchess
0

#9 #10 Smart att blanda dom blandningarna. Ska fundera lite på hur jag ska göra;)