(S) Dvärgvädurshane
Otroligt kelig och go renrasig Dvärgvädurshane i färgen viltsiames säljes, endast pga att han ej har en Godkänd färg? och alltså inte kan användas i min utställningsavel. Annars rastypisk.
Född i början på juni 2013.
Lätt i all hantering såsom kloklipp, tandcheck och att lyfta.
Har härstamningsbevis och är ur en linje där det varken finns några kända defekter eller temperamentsavvikelser.
Pappans sida är tävlade i hoppning (kaf) med goda resultat för att vara renrasiga. Max har tränats en del av granntjejen, men aldrig startat pga tidsbrist från mitt håll.
Mer bilder finns under: http://neptunens.webs.com/max
400:-
Finns i Trollhättan men kan bland annat tas med till LU i Södertälje (eller lämnas på vägen dit) den 1 mars.
Gud så gullig!!
Är inte så bra på färgavel så, Är det högst troligt att han får felfärgade ungar?
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Åhhh sluta😍 Verkligen fin! Hoppas han hittar sig ett bra hem.
#2 Eftersom han ändå inte ska användas i stamtavleavel så är det lite svårt att veta vad du menar med feltecknade. Du kan PMa så kan jag svara på dina frågor.🙂
Shit vad söt! Och så ljus han är, ser ju ut som en vit brunögd. :P
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Han är ur producerkullen va? Blev halft kär i en av de ungarna i somras, men tyvärr fanns inte plats till kanin då, och jag är glad att jag haft den tiden på mig att läsa på om kaniner. Vet däremot inte om det är rätt tid för en kanin här hemma, men jag ska tänka på det
Veronica
#6, Det stämmer! Han är ett litet producerbarn🙂
Putt🙂