Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1177 ggr
Saaara
0

(s)koppel och selar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

1. Koppel- 120 cm - 25 kr 2. Koppel - 120 cm - 25 kr 3. Koppel - 180 cm - 30 kr 4. Koppel - 120 cm - 25 kr Finns i Svenljunga men kan skickas om köparen står för kostnadetna. Kan även tas till Boråsoch Göteborg då jag är där flera gånger i veckan :-)

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

Moppie
0

(Tänkte på rubriken)  Hade du selar också?

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Saaara
0

1. Koppel - 250 cm - 35 kr 2. Koppel - 250 cm - 35 kr 3. Koppel - 215 cm - 30 kr 4. Koppel - 300 cm - 40 kr 5. Koppel - 120 cm - 25 kr 6. Koppel - 180 cm - 30 kr

Sara

Moppie
0

#2 Skulle vilja ha Koppel 2 :)

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Saaara
0

#1 #3 Japp jag har selar :) ska lägga ut bilder strax :)

Sara

Moppie
0

#4 Okej

Saaara
0

1. H-sele - 35 kr (passar kaniner runt 1-2 kg) 2. H-sele - 40 kr (passar dvärg - medelstora) 3. Bogsele - 20 kr (Dvärg - medelstora) ganska välanvänd sele

Sara

Moppie
0

#6 Är bogselen rosa? Isf vill jag ha den med :)

Saaara
0

1. H-sele - 30kr (passar dvärg - medelstora) 2. H-sele - 40 kr (passar kaniner runt 1 kg) 3. H-sele - 30kr (passar dvärg till medelstora) 4. Bogsele - 35kr (passar Dvärgkaniner) 5. H-sele - 30kr (passar Dvärg till medelstora) Detta va allt :)

Sara

Saaara
0

#7 okej så koppel nummer 2 på bild 2 och den väldigt ljusrosa bogselen på bild 3?^^ vart bor du? :)

Sara

Moppie
0

#9 Falköping, Skickar PM så pratar vi mer där :)

Saaara
1

#10 Ska du ha grejerna? Du svarar inte i PM. :P

Sara

Moppie
1

#11 Svarat :)

Cotast
0

Tvättar du dem innan dem säljs? 
Du har väll kvalster hemma hos dig?

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

Saaara
0

#13 Japp, dom tvättas och jag säljer bara som legat å skräpat i garderoben sen något år tillbaks samt oanvända.

Sara

Saaara
0

#13 vem är du föresten? :) blev lite nyfiken hur du kunde veta att jag hade kvalster:)

Sara

Saaara
0

Putt. Vill gärna bli av med dom så snart som möjligt annars hamnar dom i sopan då dom inte passar på mina djur :-)

Sara

Saaara
0

Puttarr^^

Sara

Saaara
0

#12 Är du säker att du ska ha grejerna? Försöker nå dej via pm men får inte något svar? :-)

Sara