Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1414 ggr
[Joy]
0

(K) Hane

Söker en hane till början av år 2014, endast till sällskap - ej till Avel
Ras har inte så stor betydelse men gärna dvärgvädur eller teddyvädur. Bör finnas i närheten av Västervik eller Gamleby, max en timme ifrån om inte transport kan lösas. :)

Cilia.Teddytöserna
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en kastrerad lejon/teddy hane på snart 2 år, dock bor jag i skåne men transport brukar lösas!

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

Hannashusdjur
0

jag har en hane som är 1 år nu i december, Lejonhuvad kanin/ dvärgvädur rexbärare är han ;)

Jag bor i småland, gnosjö. Har en syster i Växjö om det ligger närmre. Ska till kalmar den 11/1 (tror jag det va) på utställning oxå!

Cilia.Teddytöserna
0

#1 är såld.

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

[hannaaeeriksson]
0

Vart ligger Västervik/gamleby ? Bor i gbg och har två hannar och en hona , blandisar som nu är 3v . Annars finns ju transport men om det är nära gbg så kan du ju komma och kolla :)

[Joy]
0

#1 Det var ju synd, himla fin är han ju. :)
#2 Det är nog lite långt, alla tre alternativen, men tack för svar. ^^
#3 Västervik/Gamleby ligger nån timme ifrån Linköping, så det är ju en bra bit till Göteborg skulle jag tro. ^^

[hannaaeeriksson]
0

#5 okej vad synd

[Joy]
0

Putt.

[Joy]
0

Söker mig fortfarande en hane till början av nästa år!

Trasdockaa
0

Jag har en hona i Gamleby, dvv rex otter brun, jag är dock här inne ytterst sällan, så maila mig isf på louise.sthlm@hotmail.com :)

Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Zabbio
0

Jag har korsningar som dock är lite större än du nog tänkt dig.

Tysk Jätte x Svensk Päls. De brukar bli 5-8kg ca.

Jag har även en kastrerad Svensk Pälshane född förra året.

Jag bor i Skåne men kanske kan övertala min ridtränare som bor i Västervik att leka transport när hon är nere och håller lektion.

Jag vill dock ''brevväxla'' lite med köpare - om jag inte kan träffa dem - för att bilda mig en uppfattning om personen, innan jag lämnar bort någon kanin. Men jag förstår om de är för stora med tanke på vad du tänkt dig :)

Den kastrerade hanen. Rasen blir  ca 3.5kg

Korsningsungar.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

[Joy]
0

Hade detta varit någon vecka tidigare hade jag absolut varit intresserad, men har redan hittat mig en hane - tack ändå. :)