Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 225 ggr
Ellen95
0

En vecka idag!

Idag är det en vecka kvar till skellefteåträffen!!!!!! Kommer att bli SUPER kul! ska ta med mig kamerna och fota masser! Är inte så bra på att fota men men!

Sotis
0

Kommer att bli superskoj:)

[Niike]
0

Åh, så kul!

Jojsan
0

japp kommer bli suuuuper kul :DDDDD längtar :D ska också ta med kameran, är inte heller så bra fotograf xD men men :) Har i princip bestämt mig nu, jag ska ta med Channie :)

Ellen95
0

#3 Du är nog bättre än mig:)

lill-jarven
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det ska bli jätteroligt! :) Måste bara fixa hundvakt.. gissar att endel av kaninerna är hundrädda? Annars är dom iofs väldigt snälla och så och kan typ ligga fastbundna en bit bort.. men förstår verkligen om det inte är så populärt :)

ciss
0

#5: Hittar du ingen hundvakt så är det klart att du får ta med dig hundarna, bara de sitter fastbudna en bit bort. Engla är nämligen lite hundrädd, men inte för lugna och tysta voffsingar. Däremot är hon rädd för busiga & skällande saker ;)

Ska också ta med mig kameran. Är inte superfotograf jag heller men vad spelar det förr roll? ;)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Sotis
0

#5 vad sööt jag älskar hundar<3:) men jag har tyvärr ingen=(

lill-jarven
0

Ok, snällt! :D Ska försöka hitta nån men de flesta av mina kompisar jobbar eller är bortresta.. men ska kolla runt som sagt. :) Dom är verkligen snälla och skäller mycket sällan. Indra är dessutom rätt ointresserad av kaniner och Joxa vill bara pussa på dom :)

Här är en bild på exakt hur snäll Indra är ^^

[Jäpp.. hundar är fina att sitta på (här är det Indra som får agera soffa)](javascript:void window.open('Slideshow.aspx?Login=lill_jarven&&BinaryId=94ab39d6-4842-4a5a-87c5-31b4c0f154ad', 'slideshow', 'width=750,height=550,menubar=0,resizable=1,scrollbars=1'))

Ellen95
0

Om du inte hittar nåb som kan ta hand om dem ta gärna med dom! älskar hundar<3 dina var så söta<3

Dior_94
0

åå så kul längtar jätte mycket! :)

Jojsan
0

Cassie bryr sig inte om hundar men Channie är lite skraj för de.. jag tror jag ska ta med mig Channie men det kanske funkar om de är en bit bort och är lugna.. Fast det kommer nog bli ganska läskigt för Channie ändå tror jag.. hon är inte alls van vid mycket folk.. aja vi får se hur det går :)