Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 360 ggr
ChillyWilly
0

Bada?

Gillar era kaniner att bada? Det gjorde i alla fall inte Skrutten. Det var lite läskigt tyckte han.

myriis
0

Roxy tycker det är helt OK en varm dag, men inte särskilt länge. bara doppa sig typ.. ;P Expo tycker det är spännande, dem andra gillar det inte.

[Niike]
0

Har inte provat:P

twinnie
0

Har inte provat :P

Jojsan
0

en gång badade jag Cassie då hon hade smutsiga fötter och hon tvätta de inte själv.. xD Hon gillade det absolut inte…

twinnie
0

Myran ar jättegula fossingar.. Vill tvätta bort det, men går det bort med bara vatten? :)

annaforsgren
0

vill testa att bada tjoffsen i havet, alltså att han får gå i själv:P fast jag bor inte så nära vatten..:(

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Llinnea-
0

Det finns ngt sorts schampo på djuraffärerna som man kan använda. Använde det på min förra kanin han vart huuuur len som helst och ren :)

KvirrZ
0

De jag har tvättat har inte brytt sig speciellt mycket

- Mvh Emma

Ellen95
0

Har provat en gång på millan. Hon tyckte inte att det var så jätte läskigt.

ciss
0

Engla duschade typ 2 ggr när hon var liten (pga att hon fick diarré efter flytten). Hon tyckte att det var supermysigt, hon satt i min famn, halvlåg liksom.

Ska prova låta henne bada någon dag när det är bättre väder. Har aldrig provat ^^

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

SaraB
0

Jag har hört att man inte ska bada kaniner. Min farbror som har fött upp kaniner har sagt det. Kaninerna är ju känsliga och blir lätt förkylda. Så jag har inte badat någon av mina kaniner och tänker inte gör det heller. Vill inte riskera att någon av dem blir sjuka!

Muppen
0

Skulle tvätta Amys fötter en gång, hon brydde sig inte om vattnet. Men jag badade henne inte ,bara blötte ner henne på tassarna