Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 748 ggr
[Niike]
0

Ang. Lottie

Hej!

Vad finns det för olika storlekar på Lottie pelletsen? Hur många kg t ex den största går på och så. Eller det kanske bara finns en storlek? :) Om ni vet - skriv gärna vad de kostar också.

/Maja

twinnie
0

Jag köper 1,5 kg påsar som kostar 28,50 på Ica MAXI. Samma storlek kostar 35,50 på Granngården. Där finns även en säck på 10 kg.

[Niike]
0

Tack Matilda:) Vet du vad 10kg säcken kostar?

twinnie
0

Nej, tyvärr :/

[Niike]
0

Okej. Har granngården ngn hemsida förresten? Då kanske det står där.. Någon som vet? :')

Love-Charlie
0

Min mamma köpte en 7 kilos påse med Lottie på nån liknande affär som granngården. Den kostade bara 99 kr . :) ska ta reda på vart det var , ^^

[Niike]
0

#5 Gör det:)

Love-Charlie
0

#6 Det är juh inte 10 kilos men det är mkt med 7 kilo också . ;)

[Niike]
0

Jovisst:)

KajsaM
0

Här kostar 1,5 kg Lottie 35:- :)

ciss
0

1,5 liter Lottie kostar 24:50 hos oss :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Vemsan
0

På Granngården som inte ligger allt för långt här ifrån kostar 1,5 kg 28 kr. Det finns även större Lottie påse, fast jag kommer inte ihåg hur mkt det var i den, men den kostade 99kr tror jag :)

Hälsningar Vemsan

Mysofi
0

På IcaMaxi i Umeå kostar 1,5 kg Lottie i smaken havre och vetekli 27.90 och alla andra smaker 23.90. Vet inte varför men XD

ciss
0

#12: Vad skumt ^^

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Llinnea-
0

En tio kg här i västerås kostar 99kr på granngården ;)

jees94
0

#14 den är vell 7 kg?!?!?!

Llinnea-
0

Nej dt tror jag inte det var 10 kg sist jag var där :/

jees94
0

jaha Jag var där i går och då sa dem att de bara hade 7kg säckar..

Llinnea-
0

Okej, konstigt :S

[Niike]
0

Tack alla som svarat :)

twinnie
0

Det är väl olika på olika affärer. Har två granngården på landet. I den ena finns massor med kaningrejjer, i den andra har de bara 10 kg Stampe säckar.

Vemsan
0

På Granngårdens butiker säljs Lottie bara i storlekarna 1,5 kg, 7kg och 18kg. Och den ända smaken som det finns större förpackningar är Havre & Vetekli. Stampe finns i 10kg säckar och 18kg säckar!

Hälsningar Vemsan

twinnie
0

#21 På Granngården jag brukar gå till finns Lottie i 10 kg.

twinnie
0

Tror jag ;P Det kanske var 7 ^^ Hm. Vet iallafall att de sålde ut Kaninsaker förut. Missade hela allt. Det enda som var kvar var två stora säcker Lottie ^^

Vemsan
0

#22: Okej! Det låter konstigt. För på Granngårdens hemsida står det bara att det bara finns i 1,5kg, 7kg och 18kg..

http://www.doggy.se/frameset.asp och sedan på Kaninprodukter ;)

Hälsningar Vemsan

Vemsan
0

#23: Jo, det mest troliga är att det var 7kg påsar eftersom det inte står någonting om att dom har 10kg påsar ;) Hehe okej ^^, Den ända dom säljer ut på "våran" granngården är en trasig påse med Stampefoder, och den är det 20% rabatt på xD

Hälsningar Vemsan

[Niike]
0

#24 Tack så mycket för länken:-) Dumt att det inte står vad dem kostar bara;)

twinnie
0

#26 Var bor du? Alltså vilken är närmaste största stad :P

[Niike]
0

#27 Vimmerby/Västervik är närmaste största städerna :)

twinnie
0

#28 Okej, för jag tror man kan kolla priser på www.granngarden.se

Vemsan
0

#29: Jag hittar inget om priser där x)

Hälsningar Vemsan

[Niike]
0

Tack, ska kolla^^

Ellen95
0

När jag kollde på granngården vad en tio kilos säck kostade tror jag att det typ stog 107 kr.

[Niike]
0

Okej :')