Ang. Lottie
Hej!
Vad finns det för olika storlekar på Lottie pelletsen? Hur många kg t ex den största går på och så. Eller det kanske bara finns en storlek? :) Om ni vet - skriv gärna vad de kostar också.
/Maja

Jag köper 1,5 kg påsar som kostar 28,50 på Ica MAXI. Samma storlek kostar 35,50 på Granngården. Där finns även en säck på 10 kg.
Tack Matilda:) Vet du vad 10kg säcken kostar?

Nej, tyvärr :/
Okej. Har granngården ngn hemsida förresten? Då kanske det står där.. Någon som vet? :')
Min mamma köpte en 7 kilos påse med Lottie på nån liknande affär som granngården. Den kostade bara 99 kr . :) ska ta reda på vart det var , ^^
#5 Gör det:)
#6 Det är juh inte 10 kilos men det är mkt med 7 kilo också . ;)
Jovisst:)

Här kostar 1,5 kg Lottie 35:- :)

1,5 liter Lottie kostar 24:50 hos oss :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
På Granngården som inte ligger allt för långt här ifrån kostar 1,5 kg 28 kr. Det finns även större Lottie påse, fast jag kommer inte ihåg hur mkt det var i den, men den kostade 99kr tror jag :)
Hälsningar Vemsan

På IcaMaxi i Umeå kostar 1,5 kg Lottie i smaken havre och vetekli 27.90 och alla andra smaker 23.90. Vet inte varför men XD

#12: Vad skumt ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
En tio kg här i västerås kostar 99kr på granngården ;)

#14 den är vell 7 kg?!?!?!
Nej dt tror jag inte det var 10 kg sist jag var där :/

jaha Jag var där i går och då sa dem att de bara hade 7kg säckar..
Okej, konstigt :S
Tack alla som svarat :)

Det är väl olika på olika affärer. Har två granngården på landet. I den ena finns massor med kaningrejjer, i den andra har de bara 10 kg Stampe säckar.
På Granngårdens butiker säljs Lottie bara i storlekarna 1,5 kg, 7kg och 18kg. Och den ända smaken som det finns större förpackningar är Havre & Vetekli. Stampe finns i 10kg säckar och 18kg säckar!
Hälsningar Vemsan

#21 På Granngården jag brukar gå till finns Lottie i 10 kg.

Tror jag ;P Det kanske var 7 ^^ Hm. Vet iallafall att de sålde ut Kaninsaker förut. Missade hela allt. Det enda som var kvar var två stora säcker Lottie ^^
#22: Okej! Det låter konstigt. För på Granngårdens hemsida står det bara att det bara finns i 1,5kg, 7kg och 18kg..
http://www.doggy.se/frameset.asp och sedan på Kaninprodukter ;)
Hälsningar Vemsan
#23: Jo, det mest troliga är att det var 7kg påsar eftersom det inte står någonting om att dom har 10kg påsar ;) Hehe okej ^^, Den ända dom säljer ut på "våran" granngården är en trasig påse med Stampefoder, och den är det 20% rabatt på xD
Hälsningar Vemsan
#24 Tack så mycket för länken:-) Dumt att det inte står vad dem kostar bara;)

#26 Var bor du? Alltså vilken är närmaste största stad :P
#27 Vimmerby/Västervik är närmaste största städerna :)

#28 Okej, för jag tror man kan kolla priser på www.granngarden.se
#29: Jag hittar inget om priser där x)
Hälsningar Vemsan
Tack, ska kolla^^

När jag kollde på granngården vad en tio kilos säck kostade tror jag att det typ stog 107 kr.
Okej :')