Tävling på G :)
Japp, ska tävla den 1/9 på Forslunda Naturbruksgymnasium. Man behöver inte vara medlem eller ha tävlingsbok eller liknande, och om man vill får man tävla i en klass högre än vad man är klassad (ex om man i vanliga fall tävlar lätt får man tävla msv nu, de som tävlar msv får tävla svår om de vill och så vidare).
Jag & Fanny ska dit och tävla. Ska tävla i Lätt rak och Medelsvår rak med Engla och ställa ut henne i gårdskaniner också. Fanny ska ev ställa ut Emilo eller Embla, hon har inte bestämt sig om hon ens ska ställa ut ännu. Det är anmälan på plats, gårdskaniner. Kostar 40 kronor, ska bli kul att prova på utställning också. Fanny ska tävla MSV och Lätt med Emilo (rak), och Lätt med Embla.
Dock så kommer Fanny absolut inte att tävla ifall det visar sig att Embla verkligen är dräktig och har fött då. Det är ju 2 veckor kvar till tävlingen och Embla är ju väntad 16-19 Augusti så vi hinner ju se. Tjejen som tar hand om anmälningarna är världens snällaste - Therese. Hon säger att hon kan stryka Embla om det visar sig att hon verkligen är dräktig, trots att anmälan egentligen är bindande.
Måste skriva av mig lite. Har aldrig tävlat MSV förr, ska bli läskigt. Eller ja, kul men läskigt.
Någon som ska dit? :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag kommer kanske och hejjar på er ;)

Ställ ut Lilo, snälla? *valpögon*
Vi ses där iaf. Fota gärna, haha. :)
www.frihetenskaniner.se

Jag ska också till Forslunda den första september, menar du i Umeå??
kul :D vars är det?
Skoj! Lycka till! Engla kommer vinna utställningen :D:D
#3 bar då kan jag hejja på er också ;)
#2 jag e väldigt svårflörtad när det gäller utställningen men jag kan försöka fota lite :)

Låter som en rolig "tillställning" :) Jag ska förresten också tävla den första :) Ska tävla Frida_L's kanin Tau!

Vet inte om jag ska ställa ut nu för utställningen börjar kring 11-12 (ej säker på tiden) och hoppningen börjar klockan 11. Så det krockar. Synd. Får se hur det blir.
#3: Japp, Forslunda ligger i Umeå. Vilka kaniner ska du tävla & vad heter du?
#6: Fota massor! :D
#7: I Forslunda? Eller någon annan stans?
www.frihetenskaniner.se

Kan vi va me eller?
Om malinroth åker och kollar så är det nog stor risk att jag hänger på :D
Har Engla fått pinne i lätt? =)