OT - Snart börjar skolan :D:)
Snart börjar skolan ! Vad kul och få träffa alla vänner . Jag börjar den 20/8 på måndag i 5 :an , när börjar du ?

Jag börjar på onsdag 22/8 i sjuan. :(
Okej kul ?
började i torsdags >_<
6:an :D

#2 NEJ!!! (okej kanske pyttelite, men mest är det pest!)

Jag börjar på onsdag 22/8 6:an >_<

jag börjar på Onsdag den 22/8:(
Jag börjar torsdag 23/8, i 8:an.. Ska väl bli kul att träffa kompisarna igen och vissa ämnen är ju roliga, men matte och NO är bläää >.< ..och snart ska man ju få betyg oxå..fast bild, svenska mm är roligt! :)

Jag börjar på måndag i andra ring… ska bli suuuperkul att träffa alla kompisar igen och sen kommer det hända så mycket kul i skolan nu under hösten!
Men ja.. skolan är ju ändå inte min favvosysselsättning direkt så jag skulle bra gärna velat haft sommarlov ett par veckor till = )

jag börjar Gymnasiet på Måndag 20/8. Pest
Usch vad hemskt. Jag börjar på måndags, blä. Känner inte en kotte i min klass (inte för att jag har något behov att känna ngn av dem) men shit vad tråkigt -,- Jag avskyr skolan.

Jag börjar den 22 april..Isjuan
21 aug. i 1 ring
Börjar 2:an på måndag
- Mvh Emma
Börjar 7:an på måndag, ny skola och nya kompisar (några gamla också).
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Jag börjar 6:an på måndag=( sommarlovet har vart aldelles för kort!!
Börjar andra året på gymnasiet på måndag. Ser mycket fram emot det!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Jag börjar i 7:an på Måndag! Kommer ha en wannabe ung till lärare som är skolans sämsta(har väldigt dåligt rykte!!!).. Den ända fördelen med 7:an är att det kommer lite elever ifrån en annan skola. Hoppas dom inte bits :P xD
Hälsningar Vemsan