Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1019 ggr
Linneaklasson
0

(S) Underbara kaniner

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Nu har mina små niner varit leveransklara ett tag och är 4 månader gamla. De är av rasen lejonhuvad dvärgvädur, och är hur snälla och goa som helst! De älskar uppmärksamhet och springer fram till burdörren och vill komma ut och gosa så fort man kommer in till stallet.

De finns i Västervik Kalmar län, men kan tas upp till Stockholm, då min pappa veckopendlar dit!

Är du intresserad är du varmt välkommen att mejla mig på Linneklasson@hotmail.com

Priset på ungarna ligger på 50 kronor, då de börjar bli så stora.

Du är också välkommen hit till oss för att få titta på ungarna!

MVH Linnéa

SmillaM
0

Vill gärna ha den längst ner i högra hörnet, måste bara övertala mamma först!! /förresten är det en Hane eller Hona??

Aktiv på kanin.ifokus.se

Linneaklasson
0

#1 Det är en Hane:)

Moppie
0

Vad är scheken för kön?

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Linneaklasson
0

#1 Menar du den som är i hörnet längst ner? Mörkbrun och vit? Är inte så bra på färger ännu;) Men om du menar den är det en hane!

Moppie
0

#4 Mitten till höger ;)

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

OneSound
0

Vad är de för kön på de högst upp? :)

Aut viam inveniam aut faciam

Linneaklasson
0

#5 Jaha, haha;) Det är en hane, men kan kolla lite närmre imorgon:) #6 Den med hängöron ser ut som en hane, och den med fläck i pannan är en hane :) Men somsagt ska kolla ordentligt imorgon:)

Moppie
0

#7 Tack, Funderar lite :)