Specialselar Sel-shoppen
Vi har nu 3 specialselar/erbjudanden. Först till kvarn gäller då det bara finns en av varje.
Bild nr 1
Vit h-sele M med turqosa diamanter samt ett marinblått koppel. 40:- + 20:- frakt
Bild nr 2
Svart h-sele M med lila diamanter 30:- + 20:- frakt
Bild nr 2
Rosa h-sele i läder. En testsele så det är ingen vi har i lager annars men den är helt ny. 40:- + 20:- frakt
Skicka ett mejl till sel-shoppen@hotmail.com med din beställning samt adressuppgifter. Ange även om du vill betala i förskott eller med faktura. Obs du måste vara minst 18 år för att handla med faktura samt ange ditt personnummer.
Just nu: Alla produkter på vår hemsida 20:-/st
Med vänliga hälsningar
Frida Johansson
Sel-shoppen
www.sel-shoppen.se

Vill köpa 1:an, hur långt är kopplet? :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna

#3 3 meter som våra andra koppel :) Skicka ett mejl till sel-shoppen@hotmail.com samt dina adressuppgifter så löser vi det
#4 okej, jag förstog inte riktigt är det 40 + 20, ingår frakten eller tillkommer den? :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna

40:- för selarna och 20:- för frakten så det blir 60:- totalt :)

för selen + kopplet*
#6 så 60 kr, med frakt ?:P Fattar inte riktigt eller är det 40 för sele + 20 för koppel + frakt ? :/
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna

60:- totalt för sele + koppel + frakt :)
Jag köper den rosa H-selen!
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_

Den rosa h-selen är såld.
#9 toppen, jag köper den. Skickar mail så fort jag kommit hem!:D
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Vilka finns kvar?
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

#13 Nr 1 & 2 :)
Då är jag intresserad av 1:an :)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Vi har nu gjort en rensning bland våra produkter och då kom det fram en hel del selar som varit slut länge i lager i både stl S och M.
S
Bogselar i rött, vitt och marinblått
H-selar i äppelgrönt
M
Bogselar äppelgrönt och svart
H-selar svart och äppelgrönt
Bröstselar
Klarblått
Äppelgrönt
Det finns bara ett fåtal av varje så passa på medans de finns. Beställningar som inte är betalda inom 48h raderas och någon anna får möjlighet att köpa produkterna som du beställt

Endast den svarta h-selen med lila diamanter finns kvar.
finns någón kvar? :)

#18 Inte någon av de på bilderna, men på våran facebooksida kommer vi att lägga upp de produkter som vi har :) Sök på Sel-shoppen
#19 okej tack! :)