Blogg?
Hejsan!
Jag hade tänkt att börja blogga och har startat en kaninblogg: www.minakaninerochjag.devote.se kika gärna :P Har ni några tips? på hur jag kan göra bloggen rolig att läsa så kommentera gärna.
Tipsa också gärna om bra kaninbloggar! Jag har ett tips? på en jättebra blogg: http://blogg.dt.se/kaninbiten/
Ha det gött :D
Jag och en kompis har en blogg som heter http://livetmedkanin.bloggplatsen.se 🙂
Hälsningar,
Ninni :-)
En header som passar in, alltså som är lika bred som menyn och det 🙂 Ser bättre ut om man säger så.
Men mycket bilder, helst tydliga inte så suddiga är alltid bra på bloggar tycker jag. Samt ingen text med massa "!!"osv, utan använda punkt där det ska vara det och så.
Men sedan att man bloggar om det man verkligen känner för, inte så mycket vad bloggläsarna vill. Jag bloggar om det jag känner för, roligare att blogga då 🙂
Men fin blogg du skaffat dig.
Länken till den bloggen du tipsar om fungerar tyvärr inte.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Okej, tack så mycket :) har fixat länken så jag hoppas att den ska funka nu. Någon som vet hur man fixar header? Jag lyckas aldrig…
#3 Nu fungerar den 🙂
Hm tyvärr använder jag inte devote så vet inte riktigt hur det fungerar där. Men borde väl stå hur stor headern behöver vara?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inte vad jag kan se… Även om det stod har jag ingen aning om hur man gör…😮
Det skulle vara snyggt med en rubrik där det står bloggens namn :)
Tycker att du ska tänka lite mer på designen, som är det man tänker på först ;)
Okej, jag tänkte att jag kunde ha en ganska enkel design men jag ska försöka fixa en bättre header :p den jag har nu har jag för att jag tänkte att nåt är bättre än inget :) är det någon som har något tips? på vad man kan göra på en blogg som är roligt att läsa? :D
Bortsett från design och header :p
Tycker om att läsa om info, t. ex. Att tänka på när man ska köpa kanin. DIY är också kul :)
DIY? :)
#12 pyssel, DIY= do it yourself
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Jahaa, tack så mycket :p lilla jag fattar ingenting xd