OT-Skolväska
Snart börjar skolan igen för många. Lite nyfiken på hur er skolväska ser ut inför terminen :) Lägg gärna upp bilder. Skall köpa en ny snart och behöver lite tips^^

Har min Friis handväska sen 1 år tillbaka <3 :)

Min Friis handväska är sönder. Älskar den, så fin! Har ingen för tillfället, funderade på det igår. Får väl köpa nån ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#1 #2, vad är en Friis-väska? Har en Björn Borg. ^^
Friis & Company :) har också en, Loove it

#4: Ett märke. Friis & Company <333
www.frihetenskaniner.se

Friis & CO är min guuud <3 :)

#8: Min med. Alla deras väskor är superfina, var helt kär i den jag hade. En vit med silverdetaljer <33
www.frihetenskaniner.se

www.frihetenskaniner.se

Är det bara jag som inte kan förstå hur man kan tycka om handväskor? >.<
Min väska är finast i världen :D
Älskar handväskor :))
Visa bild på din väska
#12, jag kan inte förstå hur man kan gilla väskor. HATAR allt vad väskor och skor heter :P

#14 äälskar allt vad väskor och skor heter x'D

#15: Jag meed
www.frihetenskaniner.se

VÄSKOR och SKOR är ju livets mening :) Har typ 15 par skor jag inte använder ;)

Jag har faktiskt samlat på mig lite skor nu. 1 par kängor, 4 par converse och 2 par skateskor (:
Känner mig duktig. Brukar aldrig ha så många skor på en gång^^ Men vi kanske inte ska tala om hur söndriga dom är -host-

#21 Snygga!:D
#22 Tack:D Är supernöjd med dom, fast dom börjar bli lite nötta och smutsiga här och var;P

jag har en rosa från friis & company

#24 Var kan man köpa deras väskor?
i friis & company affärer men även på MQ :)

Okey :) Hur ser man att det är en friis & company väska?
Jag köpte en mimmi och musse väska :) Väldigt sööt

#14 Låter som mig ^^ Har typ 2-3 par skor och anväder bara väskor när jag reser eller har mycket saker med mig.
Har ingen skolväska då jag bor på skolan och bär med mig böcker och block i händerna. Sedan är det bara att gå och byta på rasterna :)
#27 Det står det på eftersom det är ett märke. ;)
Har en axelväska, en grön Björn Borg. Mycket praktisk :) Tycker inte om att ha handväska, glömmer alltid dom nånstans ^^

Ska köpa en ny… Vet inte riktigt vilken
Har tre olika i skolan beroende på hur mkt jag måste ta med mig:p En friis som många andra ser jag, en svart ngt mindre björn borg, och sen en Longcamp som ju inte harnågra fack om ja bara ska ta med mig böcker o så^^
Jag har en svart Bjön Borg-ryggsäck just nu…Min syster har en sååå snygg Friisaxelväska som jag vill haa :)! Den är typ grön eller nån liknande färg med blommor och lite spets på, och innertyget är med rosor :P Avundsjuk.. ^^

jag är helt oförstående*