Äter ingenting :(
Hej, Vi har en kaninunge som heter Atthena. Vi behållde henne från vår förra (oväntad) kull. Vi vet inte könen än så vi har henne i en bur bredvid. I alla fall, en dag så hade de lovat storm på natten. Min mamma sa åt oss att sätta in henne p.g.a ohållbar bur (ska köpa ny)
''föräldrarna'' fick stanna ute för de har en väldigt stadig bur. I alla fall då vi la in henne hade hon ännu med kompisar för min kusin skulle komma och hämta dem först veckan efter. Vår mamma beslöt oss att hålla in dem inne tills det blev varmt. Så efter ett tag när min kusin hämtat de två sista kaninerna la vi ut henne för det blev plusgrader. Men nu har hon börjat äta sämre, alltså nästan ingeting alls. Är det för att hon är ensam och vad ska vi göra. Vågar inte sätta henne i samma bur med ''föräldrarna'' p.g.a att vi inte vet vad könen är. Är faktiskt orolig för hon blir smalare och smalare. Hon har varit utan sina syrror i en månad nu och hon äter nästan ingeting. Idag sa mamma att vi inte skulle ge mat åt henne för hon har så mycket mat. Vatten dricker hon för vattnet sänker i flaskan varje dag. Vad ska vi göra?
Ta henne till en veterinär låter klokast så du beskriver det. Har ingen erfarenhet av just kaniner med det är väl bäst eftersom att det låter som att din kanin är sjuk.