Toalåda.
Vad tycker ni om denna toalådan? Såg den och jag tycker att den verkar extremt bra, och enligt mig är den snygg också! Jag vill gärna höra vad ni tycker, vad som verkar bra och mindre bra. Tacksam för svar! Länk till toalådanhttp://www.etsy.com/se-en/listing/108054485/rabbit-litter-box-hay-feeder-1-free?ref=shop_home_active
Mvh Filippa, Roxy, Bonnie, Sally och Pelle!
Estetiskt tilltalande o praktiskt med höhäcken men priset- 460:- oj🥵
Borde vara väldigt lätt att bygg själv. :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Jag tycker den varkar bra om man har "råd" att köpa den… Jag skulle inte lägga ner så mycket pengar på just en sån sak men själva produkten tycker jag verkar väldigt bra :) jag hade bara köpt en höhäck och en toalett separat, blir billigare… Kanske inte lika snyggt men kaninen tror jag inte bryr sig.
Jag tänkte att man kanske skulle bygga en själv, jag skulle inte heller betala så mycket när man somsagt kan köpa separat.
Mvh Filippa, Roxy, Bonnie, Sally och Pelle!
Det må man kunne bygge selv meget billigere…men hold da op det er smart toilet 🙂
Som andra sagt, borde vara lätt att bygga själv. Om man bara bygger själva formen så kan man ju sätta en vanlig toa där i, så blir det lätt att städa och tål fukt (om du förstår hur jag menar). Höhäcken borde ju inte heller vara så svår att bygga.. Lycka till! :-)
Hälsningar,
Ninni :-)
Tycker också som många här ovan, det borde gå att bygga en själv, eller köpa en separat toalåda och höhäck. Annars håller jag med om att den var snygg och praktisk, men jag tror inte heller att kaninen bryr sig om utseendet. Och dessutom kommer träet kanske få kissfläckar, och så gnager de kanske på träet? Och priset - wow! :O Lycka till hursomhelst! :)
Håller med de övriga med ett tillägg:
Kanterna är ju av trä. Och det finns ju en rätt stor risk att kaninen väljer att käka på träet vilket gör att den då inte är så fin efter ett tag..