Ihopslagning
Kom hem från jobbet för en timme sedan och släppte lös båda ninerna så fort jag kommit innanför dörren. Skulle precis börja göra mig lite mat när det helt plötsligt lät lite skumt från vardagsrummet så jag stack ut huvudet för att kolla vad det va. Och där sitter Althalus, i Ankis bur! När förvåningen lagt sig fick jag en lite idé om att fösa samman dem lite tidigare än beräknat. Sagt och gjort städade jag ur buren och skrubbade ur den ordentligt. Sen möblerade jag om en aning med toalätt, hus etc. Sist av allt i med kaninerna, och så här blev det *pekar på bild*
Verkar kunna gå vägen att ha dem tillsammans *lycklig*
(Husets tak är bortplockat till förmån för bilden)
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Söta dom är :) Håll ett extra öga på dom såhär i början för säkerhets skull!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Oja, det ska jag. Tror inte ens att de ska få vara tillsammans över natten ens en gång. Vi får se…
Värdinna på Fantasy
Så söta :)
- Mvh Emma
Haha, gud vilka sötingar;-)

Min första tanke var: Oj, vilken liten bur.. men jag kom ganska snabbt på att det där inte var själva buren utan huset i buren xD
Dom är jättesöta tillsammans :)

#5: Tänkte samma ;)
Vilka sötingar :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#5 & 6 haha, nej nej. Det är bara huset det. Buren är 119x63 men om de fungerar tillsammans kommer jag att bygga en större bur. Ritnignen är fortfarande på skisseringsstadiet men den blir nog i två våningar som det ser ut nu.
Värdinna på Fantasy

dom var söta ihop :)