Trött förvirrad kanin
Inatt vaknade jag av ett porlande ljud, insåg snabbt att det kom från hörnet där Huberts bur står. Min lillgosse har varit väldigt trött efter våran långa resa & miljöombytet o.s.v. så han har sovit som en stock uppe på buren. Gissar att han inte riktigt insåg att han var på fel våning för han gick iaf till rätt hörn, satte sig och kissade! Det hamnade inte i toaletten nedanför utan bakom buren.. och det skvätte upp på tapeterna och allt. Men men, lyckades iaf få bort det. :) Men inte så kul att vakna av nåt sånt, och Hubert måste ha blivit rädd när matte helt plötsligt skrek "Hubert, NEJ!" Antaligen hade han knappt vaknat utan bara släpat sig till hörnet halvsovandes. Stackars pojke. <3

naw åh så gulligt stackars trötte lillen :)
kan då inte varit världens roligaste att vakna av något sådant nej x)

Hihi vad gulligt ;) Han är ju jättesöt <3
Så söt :)
- Mvh Emma
Men gud så söt han är! Vilken liten sovgris^^ :)
Tack :) Han ligger och sover nu också, undra om det är lite för varmt här inne kanske..? Han har bott ute i sommar och ibland har det bara varit 10grader ute! (Har även varit 28 grader ibland men oftast kring 16.) Så han har skaffat sig en lite tjockare päls.. kanske borde sätta in en flaska med is hos honom? Han verkar väldigt trött.. men äter och dricker och springer runt lite då och då så han verkar inte sjuk, bara trött. Vad tror ni?

Urgullih!;) Hoppas att han inte drömmer mardrömmar…;P
Ja kolla på hans mage, andas han lugnt och långsamt är han nog antagligen bara jättetrött:p Andas han hetsigt med magen är han nog varm.

Aww vilken tröttis^^
Han andas snabbare lite då och då men just nu är det lugnt. Har haft fönstret på vid gavel hela natten så det är någorlunda svalt nu :) Slänger in en isflaska om jag ser att han börjar "flåsa" :)
Vad söt han är! :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Tack :)