Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1555 ggr
ninen DH
0

Fodervärd

Är det någon kanin som behöver fodervärd hjälper jag gärna till, har erfarenhet och för närvarande 4 kaniner. Kanske det är lite akut att få kaninen såld och behöver fodervärd så länge? Om du vill veta mer om mig eller har några frågor är det bara att pm:a eller skriva nedanför!

Corazón
0

Var finns du?

ninen DH
0
ninen DH
0
lovemysack
0

Vill du komma hem till mig å hjälpa till hemma hos mig? :)

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

ninen DH
0

#4 förstår inte riktigt vad du menar, ska du åka bort eller behöver du bara hjälp?

ninen DH
0
lovemysack
0

Bara komma hem å hjälpa mig :)

Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

Saprey
0

Lovelmysack jag tror hon undrar vad du behöver hjälp med😊

ninen DH
0

#7 jag skulle gärna hjälpa till om det är bra avstånd, vart bor du?

lovemysack
0

Jag bor i dalarna! :)

Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

ninen DH
0

#10 åhh nej vad synd! Det blir för långt.. :(

lovemysack
0

#11 hmm.. synd!! :/ Annars vore det ju bra ifall du kunde komma till mig kanske minst en dag i veckan å typ hjälpa mig träna kaniner osv.. kela.. göra iordning utfodring, utfodra osv.. :) Kankse ha typ som hästar en skötarkanin som du får träna själv och tävla med osv.. :)

Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

ninen DH
0

#12 jag skulle verkligen gilla det men det är längre än du tror :( jag bor på färingsö, när jag slog upp på eniro skulle det ta 6 tim… Vart i dalarna bor du?

lovemysack
0

hmm ja det är lite långt! ):) Hurså?

Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

ninen DH
0

#14 Nej du har rätt, det spelar ingen roll men det är synd för i dethär området är det ingen jag känner som är en kaninälskare… Det skulle varit så kul att dela intresset med någon :(

ninen DH
0

#14 synd att det inte gick det kändes verkligen som att det kunde funkat bra. Om det är någon mer som behöver fodervärd tex. om det är brodska att sälja kaninen kan jag vara fodervärd så länge tills du hittat en ägare?! Eller om det är någon som #4 som behöver hjälp är jag öppen för det också! Som det står "överst" har jag erfarenhet av kaniner.

lovemysack
0

#16 Det låter ju bra! :)

Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.